Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #1 Skrevet 28. april 2015 Jeg skal ha eksamen i norsk muntlig neste uke, og da følgelig ha foredrag om fordypningsemnet mitt. Jeg har jobbet hardt og godt med emnet og føler meg ganske sikker på oppgaven. Jeg gikk for problemstillingen "Sigbjørn Obstfelder. Hvordan påvirket Obstfelders liv hans diktning?". Nå begynner jeg å bli nervøs for om oppgaven er for standard og kjedelig. Dessuten tar jeg opp faget som privatist og har hørt mange skrekkhistorier om hvordan lærer og sensor misliker eksamenskandidater som er privatister og hvordan "eleven" fikk dårlig karakter pga dette. Er det noe jeg kan gjøre for å påvirke de på en god måte? Slik at de ikke bare ser på meg som en tufs som ikke klarte å fullføre vgs da jeg skulle.. Anonymous poster hash: 64e0e...d4d
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #2 Skrevet 28. april 2015 Både eksaminator og sensor er på din side. De er ute etter å finne det du kan, ikke det du ikke kan. Ta i mot når du får ordet, og behold det! Anonymous poster hash: 3d6ff...9ce
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #3 Skrevet 28. april 2015 Både eksaminator og sensor er på din side. De er ute etter å finne det du kan, ikke det du ikke kan. Ta i mot når du får ordet, og behold det! Anonymous poster hash: 3d6ff...9ce Tusen takk for svar! Hjalp litt Det er kanskje bare noen som skylder på eksaminator og sensor fordi de ikke er fornøyde med karakteren, da? Prate kan jeg Må bare huske å holde det til det det er snakk om Hi Anonymous poster hash: 64e0e...d4d
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #4 Skrevet 28. april 2015 Både eksaminator og sensor er på din side. De er ute etter å finne det du kan, ikke det du ikke kan. Ta i mot når du får ordet, og behold det! Anonymous poster hash: 3d6ff...9ce Tusen takk for svar! Hjalp litt Det er kanskje bare noen som skylder på eksaminator og sensor fordi de ikke er fornøyde med karakteren, da? Prate kan jeg Må bare huske å holde det til det det er snakk om Hi Anonymous poster hash: 64e0e...d4d Du har jo anledning til å ha med deg notater - det hjelper deg til å holde deg inne på tema. Og ja, jeg tror nok helst de som klager på eksaminator og sensor nok i grunnen helst bør skylde seg selv. Men selvsagt må du ha kunnskaper, og det høres det jo ut som du har skaffet deg. Lykke til! Jeg har forøvrig nettopp vært sensor for privatister, og det gikk aldeles strålende. 😃 Anonymous poster hash: 3d6ff...9ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå