Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #1 Skrevet 28. april 2015 Kan ungen min hete Edidt? Jeg syna der er så fint, men jeg er redd mange vill syns det er gammeldags. Så være så snill og si at datteren mi kan Hege Edidt Anonymous poster hash: 93c66...072
Lykkelig_3barns_mor Skrevet 28. april 2015 #2 Skrevet 28. april 2015 Ville foretrukket å skrevet det Edith. Er ikke spesielt fan av navnet, men det er smak og behag😊 Gjør hva som føles riktig for dere, uavhengig hva andre synes😄
HvittHus Skrevet 28. april 2015 #3 Skrevet 28. april 2015 Edith fungerer. Edidt vil hun måtte stave veldig ofte.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #4 Skrevet 29. april 2015 Edith er fint Edidt må hun nok stave hele tiden, så skriv det Edith Anonymous poster hash: f1d84...f02
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #5 Skrevet 29. april 2015 Nei, det ser veldig, veldig dumt ut, ser ut som en stavefeil. Edith går an Anonymous poster hash: bba46...ded
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #6 Skrevet 29. april 2015 Edidt? Ser ut som om du har feilstavet det og du mente Edith Nei, ville ikke kalt ungen min Editdt, Edith derimot er et fint navn syns jeg. Anonymous poster hash: efa85...4ab
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #7 Skrevet 29. april 2015 Ser ut som en stygg skrivefeil, Edith er et flott navn. Anonymous poster hash: 39c68...6f3
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #8 Skrevet 29. april 2015 Edith er nydelig. Gå for det du. Hva med Edith-Alise? Anonymous poster hash: eee7f...59b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå