Gå til innhold

Hva syns dere om dette navnet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ungen min hete Edidt? Jeg syna der er så fint, men jeg er redd mange vill syns det er gammeldags. Så være så snill og si at datteren mi kan Hege Edidt

 

Anonymous poster hash: 93c66...072

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville foretrukket å skrevet det Edith. Er ikke spesielt fan av navnet, men det er smak og behag😊 Gjør hva som føles riktig for dere, uavhengig hva andre synes😄

Skrevet

Edith fungerer. Edidt vil hun måtte stave veldig ofte.

Skrevet

Edith er fint :) Edidt må hun nok stave hele tiden, så skriv det Edith :)



Anonymous poster hash: f1d84...f02
Skrevet

Nei, det ser veldig, veldig dumt ut, ser ut som en stavefeil.

 

Edith går an

 

Anonymous poster hash: bba46...ded

Skrevet

Edidt? Ser ut som om du har feilstavet det og du mente Edith :lol: Nei, ville ikke kalt ungen min Editdt, Edith derimot er et fint navn syns jeg.



Anonymous poster hash: efa85...4ab
Skrevet

Ser ut som en stygg skrivefeil, Edith er et flott navn. 



Anonymous poster hash: 39c68...6f3
Skrevet

Edith er nydelig. Gå for det du. Hva med Edith-Alise?



Anonymous poster hash: eee7f...59b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...