Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #1 Skrevet 28. april 2015 Har ei lita jente som har langt hår som aldri har vært klippet. Hun er veldig redd for å gå til frisøren, men etter at en i klassen fikk striper i håret hos frisøren har hun plutselig fått lyst til å klippe seg og få slike striper. Jeg har tenkt at det var slik spray som ble vasket ut etter en vask. Frisøren sa at de hadde farge, men at det var minicolor som holder noen vask. Da ble jeg veldig i tvil. Noen som vet om frisører også har sånn "lekefarge" Anonymous poster hash: c29e3...432
Elsker livet Skrevet 28. april 2015 #2 Skrevet 28. april 2015 Her får de tilbud om en sprut i håret etter klipp. Så de fleste barnehagebarn som har vært hos frisøren kommer med en stripe eller to som varer til neste hårvask (hos mine barn lengre fordi håret deres suger til seg alt).
Elsker livet Skrevet 28. april 2015 #3 Skrevet 28. april 2015 Det er altså bare en spray som i utgangspunktet vaskes ut ved første vask.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #4 Skrevet 28. april 2015 Her har de slike fargete striper som de limer fast ved hodebunnen i litt hår. Den faller av etter noen uker til noen mnd. Begge mine har hatt dette. Anonymous poster hash: 477fd...afa
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #5 Skrevet 28. april 2015 Min jente har fått sånne striper med farge, som flettes/limes inn i håret. Varer ca en mnd. Min har så mørkt hår, så sånn spray hadde ikke gitt sterk farge. Anonymous poster hash: b5958...b7b
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #6 Skrevet 28. april 2015 Hva tenker dere om minicolor da? Noen frisører her som kan svare på om det er vanlig å bruke på barn? Tror jeg tar en ringerunde i morgen for å sjekke hva ulike frisører tilbyr HI Anonymous poster hash: c29e3...432
Lille krøll Skrevet 28. april 2015 #7 Skrevet 28. april 2015 Jeg tenker at om ungen har lyst å farge noen lekne striper så hadde jeg gitt lov til det.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #8 Skrevet 28. april 2015 Jeg tenker at om ungen har lyst å farge noen lekne striper så hadde jeg gitt lov til det. Jeg ville bare helst at det skulle være en sånn spray som legger seg på utsiden av håret og ikke ekte farge... HI Anonymous poster hash: c29e3...432
Mamma_til_2 Skrevet 28. april 2015 #9 Skrevet 28. april 2015 Jeg gav min største rød striper i det lyse håret sitt samtidig som jeg farget mitt hår med permanent hårfarge, de gikk ut etter en stund og det var ikke farlig, hun var da 4 så tror ikke mini color hos frisør er noe sak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå