Gå til innhold

Rosa og lilla stripe i håret til seksåring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei lita jente som har langt hår som aldri har vært klippet. Hun er veldig redd for å gå til frisøren, men etter at en i klassen fikk striper i håret hos frisøren har hun plutselig fått lyst til å klippe seg og få slike striper.

Jeg har tenkt at det var slik spray som ble vasket ut etter en vask. Frisøren sa at de hadde farge, men at det var minicolor som holder noen vask. Da ble jeg veldig i tvil.

Noen som vet om frisører også har sånn "lekefarge"

Anonymous poster hash: c29e3...432

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her får de tilbud om en sprut i håret etter klipp. Så de fleste barnehagebarn som har vært hos frisøren kommer med en stripe eller to som varer til neste hårvask (hos mine barn lengre fordi håret deres suger til seg alt).

Skrevet

Det er altså bare en spray som i utgangspunktet vaskes ut ved første vask.

Skrevet

Her har de slike fargete striper som de limer fast ved hodebunnen i litt hår. Den faller av etter noen uker til noen mnd.

Begge mine har hatt dette.

Anonymous poster hash: 477fd...afa
Skrevet

Min jente har fått sånne striper med farge, som flettes/limes inn i håret. Varer ca en mnd. Min har så mørkt hår, så sånn spray hadde ikke gitt sterk farge.

Anonymous poster hash: b5958...b7b
Skrevet

Hva tenker dere om minicolor da?

Noen frisører her som kan svare på om det er vanlig å bruke på barn?

Tror jeg tar en ringerunde i morgen for å sjekke hva ulike frisører tilbyr :)

HI

Skrevet

Jeg tenker at om ungen har lyst å farge noen lekne striper så hadde jeg gitt lov til det.

Skrevet

Jeg tenker at om ungen har lyst å farge noen lekne striper så hadde jeg gitt lov til det.

Jeg ville bare helst at det skulle være en sånn spray som legger seg på utsiden av håret og ikke ekte farge...

HI

Skrevet

Jeg gav min største rød striper i det lyse håret sitt samtidig som jeg farget mitt hår med permanent hårfarge, de gikk ut etter en stund og det var ikke farlig, hun var da 4 så tror ikke mini color hos frisør er noe sak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...