Gå til innhold

Sende barn på besøk til nabo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi flyttet for ikke så lenge siden til et villastrøk, og jenta vår på 4,5 år kommer lett i snakk med alle på sin vei. Hun har da lagt sin elsk på et eldre ektepar over veien for oss, selv om vi bare har pratet med de "over gjerdet" et par ganger. De har et barnebarn på samme alder, og har nå invitert jenta vår på besøk når barnebarnet skal være der. Jenta vår er i ekstase over å endelig få komme over på besøk.

Jeg syns dette er veldig koselig, men samtidig litt skummelt, da jeg egentlig ikke kjenner de i det hele tatt. De virker til å være vant til barn, og damen jobber på barneskolen her i nærområdet. Hadde dere sendt barnet deres på besøk alene, eller blitt med selv første gangen?  

Anonymous poster hash: 15693...e1c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om de har et barnebarn på samme alder så hadde jeg regnet med de visste hva de gjorde og sendt barnet alene uten problemer. Forutsatt at de virket ok da du snakket med dem da, men ellers hadde du vel ikke vurdert det i utgangspunktet. :)

Anonymous poster hash: 4eba5...9e8
Skrevet

Slik du beskriver dem hadde jeg ikke hatt noen problemer med å sende henne alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...