Gå til innhold

kan det ha klaffet likevel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, håper noen kan komme med noen innspill

sitter å venter på mens, slik av jeg kan starte på femar.har vært prøver i ett års tid nå, og har etter utredning og egen erfaring funnet ut at jeg har hatt veldig varrierende sykluser, slik at jeg har ingen anelse om når eggløsning (egentlig) kan ha vært...

situasjonen er slik at vi for to uker siden hadde sex onsdagen. Torsdagen kom det to små bloddråper med utfloden,og jeg tenkte at hurra, nå kommer EL. tenkte ikke mer over dette, før jeg på søndag og starten på mandagen la merke til at det var mer utflod og at den var klarere. Pessimisten i meg tenker nok at eggløsning var søndag/mandag, mens jeg enda holder på et håp om at de små bloddråpene varslet om El.. har forstått det slik at sædcellene lever 1-5 dager i kvinnens kropp? men nå er vi dessverre i tillegg i den settingen at mannen ligger i nedre halvdel av den normale menden med sædceller..

håper sånn at det har klaffet, selv om jeg jo egentlig vet at det er lite sannsynlig..

forferdelig frustrerende å sitte midt oppi dette.. Måtte bare få blåse ut :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt på denne ;-)

Skrevet

Det er vanskelig å si når eggløsningen var utfra de opplysningene, selv styrte jeg med temping og el-tester i tillegg til å følge med på utflod, og det eneste jeg kan konstantere er at kroppen er rar, og det man tror er tegn trenger absolutt ikke være det. Men det kan godt ha klaffet, uansett om eggløsning var på torsdag, eller søndag/mandag om forholdene lå godt nok til rette for det:)

Du får ta en test å se hva den sier! Lykke til :) 

Anonymous poster hash: 3c748...8e9
Skrevet

Takk for svar, tenker å ta en test til helgen :-)

Skrevet

Jeg ble gravid med nr 2 rett før jeg og mannen skulle til Syden. Blødde bitte litt den ene kvelden der nede og synes det var rart for jeg skulle ikke ha mensen enda. 2-3 uker senere tok jeg en test og jepp jeg var gravid så må ha vært en feste blødning.

Lykke til, håper det har klaffet for deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...