GĂ„ til innhold

Bumbleride Indie, noen med erfaringer?🌝

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer Ä kjÞpe en bumbleride indie som skal vÊre reisevogn nÄ og brukes som hovedvogn nÄr lillegutt vokser ut av sin andre vogn.

Har masse erfaring med andre typer vogner, men har aldri sett denne "live".

Har blandt annet hatt babyjogger city elite, tfk joggster twist og MB UJ. Hvordan er denne i forhold til disse vognene?

Er det magnetisk lukking av titteluke, eller er dette bare pÄ indie 4?

Hvor stor blir vognen sammenlagt?

HÄper noen har erfaring med vognen!

Anonymous poster hash: 70dd7...10a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har denne vognen som sportsvogn til sÞnnen min. Jeg er fornÞyd med den. Den er veldig lett, triller bra og jeg opplever den som stÞdig og god. Det virker ikke "billig". Eneste er at lÞsningen for Ä heve og senke ryggen er litt dum. AltsÄ mulig den bare er litt vanskelig pÄ min men synes at lÄsen som regulerer justeringen av bÄndene er hard og tidvis virker det som den sitter fast. men dette er ogsÄ det eneste jeg har Ä utsette pÄ den. Enkel sammenslÄing.

Har testet ut tfk og mountainbuggy. Indien er mye lettere enn begge. Ville ikke vÊrt i tvil om valget hvis det stod mellom disse.

Ellers er vognen liten sammenlagt og den folder setet innover slik at innsiden av vognen er beskyttet nÄr den er sammenlagt.  Det synes jeg er litt allright for da kan man putte dyne/tepper ol inni vognen nÄr man slÄr den sammen sÄ det ikke blir skittent osv. Plukker man av hjulene pÄ vognen vil den nok bli veldig liten....har ikke prÞvd.

magnetisk lukking av titteluka er jeg ikke sikker pÄ. Har ikke tenkt over det. Det er i alle fall ikke borrelÄs og den ligger fint lukket hele tiden.

Skrevet

Jeg lurer ogsÄpÄ bumbleride indie. Er den veldig lav? Passer den for hÞye personer?

Anonymous poster hash: 2d518...52d

Skrevet

Jeg har bumbleride indie. KjempefornÞyd og frÞkna elsker den vogna. Stor skjerm som ga masse skygge og fin soveplass nÄr vi var i syden i fjor. Eneste minus er som nevnt over den mekanismen med Ä fÄ ryggen opp og ned, den er litt vrien. BorrelÄs pÄ titteluka hos meg, modell fra 2013. Den passer godt til hÞye personer med justerbart hÄndtak. Jeg er 175 og mannen 188 og det har fungert fint!

Skrevet

Jeg er ogsÄ fornÞyd med bumbleride indie. Har 2013-modell. Veldig lett og god Ä trille (leste om ei som hadde hatt den med seg pÄ Hardangervidda :-)) , lett Ä lÄse fremhevet, hvis man trenger det, lett Ä ta av hjulene. Fint at skjermen er sÄpass stor, da skygger det godt ved soving.

Minus er det med litt klÞnete ryggsenking, og at du mÄ henge handleposer ganske inntil ryggen, og da dingler de borti hjulene. Fordi vogna er sÄ lett, vil den velte hvis du henger dem hÞyere. Men det er god plass under vogna, sÄ det gÄr an Ä legge ting der i stedet.

Skrevet

Fremhevet=fremhjulet :-)

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...