Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #1 Skrevet 28. april 2015 Har bare lest artikler inne på nettavisen, men det er jo direkte blodtragisk - som alltid. Tror jeg så noen episoder for noen år siden. Folk som er høye på seg selv, mister snart troen på menneskeheten når man leser om personligheter som det der. Pupper, puling og fyll.. Hvordan er det underholdning? Anonymous poster hash: ee3f9...b9a
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #3 Skrevet 28. april 2015 Jeg lurer også. Synes det er direkte flaut at jeg har venner som ser på slik søppel-tv, fordi jeg tenker alle som ser på slikt er mindre smarte, om ikke regelrett dumme. Anonymous poster hash: 53cd7...ca6
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #4 Skrevet 28. april 2015 Jeg lurer også. Synes det er direkte flaut at jeg har venner som ser på slik søppel-tv, fordi jeg tenker alle som ser på slikt er mindre smarte, om ikke regelrett dumme. Anonymous poster hash: 53cd7...ca6 Kanskje jeg skulle levere tilbake doktorgraden min. Siden jeg, ifølge deg, er regelrett dum. Anonymous poster hash: 28efe...0b3
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #5 Skrevet 28. april 2015 Jeg lurer også. Synes det er direkte flaut at jeg har venner som ser på slik søppel-tv, fordi jeg tenker alle som ser på slikt er mindre smarte, om ikke regelrett dumme. Anonymous poster hash: 53cd7...ca6 Kanskje jeg skulle levere tilbake doktorgraden min. Siden jeg, ifølge deg, er regelrett dum. Anonymous poster hash: 28efe...0b3 Jeg ville vurdert det ja! Anonymous poster hash: 53cd7...ca6
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #6 Skrevet 28. april 2015 Da får jeg også levere inn alt av utdanning Paradise er min guilty pleasure Den timen er bare min med hjerne død underholdning . Love it Anonymous poster hash: 1c0e7...702
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #7 Skrevet 28. april 2015 Alle trenger hjerneløs underholdning. For noen er det kioskromaner, cæsar eller dib, for andre er det paradise hotel. Jeg har ikke sett det de siste årene, syns de mangler noen kjekke menn på 30+, og må vel med det innrømme at jeg begynner å li gammel selv. men skjønnr godt at folk ser på det.. Anonymous poster hash: f7d43...74f
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #8 Skrevet 28. april 2015 Jeg har mastergrad og ser på ph. Det er min guilty pleasure i en hektisk hverdag... Det er få jeg kjenner som vet at jeg ser på det da. For ja - det er en smule pinlig... Anonymous poster hash: 738c8...27f
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #9 Skrevet 28. april 2015 Dere som kritiserer de som ser på Paradise Hotel....DIB er mye mer intellektuelt liksom?? Snakk om å kaste stein i glasshus! Anonymous poster hash: 96f85...cdf
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #10 Skrevet 28. april 2015 Jeg lurer også. Synes det er direkte flaut at jeg har venner som ser på slik søppel-tv, fordi jeg tenker alle som ser på slikt er mindre smarte, om ikke regelrett dumme. Anonymous poster hash: 53cd7...ca6 Kanskje jeg skulle levere tilbake doktorgraden min. Siden jeg, ifølge deg, er regelrett dum. Anonymous poster hash: 28efe...0b3 Jeg ville vurdert det ja! Anonymous poster hash: 53cd7...ca6 Okay, jeg skal forsøke. Kanskje jeg skulle dementere alle artiklene jeg har fått publisert i internasjonale tidsskrifter i samme slengen? Siden en småbarnsmor på DIB mener jeg er dum, mener jeg? Uff, for en skuffelse. Her har en gått rundt og trodd at man i det minste var gjennomsnittlig smart og så ble ALT ødelagt av 1 times Paradise Hotell titting i måneden. Snakker om penger rett ut av vinduet. Tror du kanskje jeg får slettet studielånet mitt siden utdannelsen jeg tok nå er tilintetgjort av et tv-program? Eller tror du kanskje jeg kan saksøke TV3? De burde jo tross alt advare folk mot dette. Anonymous poster hash: 28efe...0b3
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #11 Skrevet 28. april 2015 Jeg lurer også. Synes det er direkte flaut at jeg har venner som ser på slik søppel-tv, fordi jeg tenker alle som ser på slikt er mindre smarte, om ikke regelrett dumme. Anonymous poster hash: 53cd7...ca6 Kanskje jeg skulle levere tilbake doktorgraden min. Siden jeg, ifølge deg, er regelrett dum. Anonymous poster hash: 28efe...0b3 Jeg ville vurdert det ja! Anonymous poster hash: 53cd7...ca6 Okay, jeg skal forsøke. Kanskje jeg skulle dementere alle artiklene jeg har fått publisert i internasjonale tidsskrifter i samme slengen? Siden en småbarnsmor på DIB mener jeg er dum, mener jeg? Uff, for en skuffelse. Her har en gått rundt og trodd at man i det minste var gjennomsnittlig smart og så ble ALT ødelagt av 1 times Paradise Hotell titting i måneden. Snakker om penger rett ut av vinduet. Tror du kanskje jeg får slettet studielånet mitt siden utdannelsen jeg tok nå er tilintetgjort av et tv-program? Eller tror du kanskje jeg kan saksøke TV3? De burde jo tross alt advare folk mot dette. Anonymous poster hash: 28efe...0b3 Du trenger da ikke forsvare deg? DIB er ikke et gram bedre enn Paradise hotell sånn intellektuelt, det er bare at de som kritiserer folk som ser på Paradise hotell ikke ser dette selv. Anonymous poster hash: 96f85...cdf
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #12 Skrevet 28. april 2015 Jeg lurer også. Synes det er direkte flaut at jeg har venner som ser på slik søppel-tv, fordi jeg tenker alle som ser på slikt er mindre smarte, om ikke regelrett dumme. Anonymous poster hash: 53cd7...ca6 Kanskje jeg skulle levere tilbake doktorgraden min. Siden jeg, ifølge deg, er regelrett dum. Anonymous poster hash: 28efe...0b3 Jeg ville vurdert det ja! Anonymous poster hash: 53cd7...ca6 Okay, jeg skal forsøke. Kanskje jeg skulle dementere alle artiklene jeg har fått publisert i internasjonale tidsskrifter i samme slengen? Siden en småbarnsmor på DIB mener jeg er dum, mener jeg? Uff, for en skuffelse. Her har en gått rundt og trodd at man i det minste var gjennomsnittlig smart og så ble ALT ødelagt av 1 times Paradise Hotell titting i måneden. Snakker om penger rett ut av vinduet. Tror du kanskje jeg får slettet studielånet mitt siden utdannelsen jeg tok nå er tilintetgjort av et tv-program? Eller tror du kanskje jeg kan saksøke TV3? De burde jo tross alt advare folk mot dette. Anonymous poster hash: 28efe...0b3 Du trenger da ikke forsvare deg? DIB er ikke et gram bedre enn Paradise hotell sånn intellektuelt, det er bare at de som kritiserer folk som ser på Paradise hotell ikke ser dette selv. Anonymous poster hash: 96f85...cdf Jeg forsvarer meg ikke. Jeg gjør narr av anonym...ca6 som ikke innser det du nettopp påpekte:-) Anonymous poster hash: 28efe...0b3
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #13 Skrevet 28. april 2015 Vi som har lang utdanning og krevende jobber trenger litt hjernedød underholdning innimellom, derfor ser vi på hjernedøde høns som kakler rundt på et flott hotell. Morro er det! Anonymous poster hash: 94b01...ce9
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #14 Skrevet 28. april 2015 Jeg ser ikke på Paradise Hotel, men ser på Ullared og de der rike svenske damene i Hollywood. Det er jo ikke et gram bedre. Og jeg bruker disse programmene på samme måte som de andre her: hjernedød underholdning når man er sliten i hodet og ikke orker å anstrenge seg. Anonymous poster hash: 00d89...265
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #15 Skrevet 28. april 2015 Har bare lest artikler inne på nettavisen, men det er jo direkte blodtragisk - som alltid. Tror jeg så noen episoder for noen år siden. Folk som er høye på seg selv, mister snart troen på menneskeheten når man leser om personligheter som det der. Pupper, puling og fyll.. Hvordan er det underholdning? Anonymous poster hash: ee3f9...b9a I LOVE Paradise hotel! Anonymous poster hash: c9940...036
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #16 Skrevet 28. april 2015 ...for å få seg en god latter! Anonymous poster hash: 8bad3...5dd
Cruella De Vil Skrevet 28. april 2015 #17 Skrevet 28. april 2015 Hihi, sånn "søppel-TV" er jo underholdende det, da. Har ikke sett på PH på noen år, men har sett på noen ganger tidligere. Har sett på annen tøysete reality også, det er en slags avkobling, ser ikke noe galt i det?
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #18 Skrevet 28. april 2015 Tror egentlig ikke det har så mye med intelligens å gjøre, men hvor utviklet du er sosialt. Folk med lav EQ og harryfolk liker godt show som Paradise Hotel, etter min erfaring. Anonymous poster hash: 826e4...11b
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #19 Skrevet 28. april 2015 Jeg lurer også. Synes det er direkte flaut at jeg har venner som ser på slik søppel-tv, fordi jeg tenker alle som ser på slikt er mindre smarte, om ikke regelrett dumme. Anonymous poster hash: 53cd7...ca6 Kanskje jeg skulle levere tilbake doktorgraden min. Siden jeg, ifølge deg, er regelrett dum. Anonymous poster hash: 28efe...0b3 Jeg kan fysiske føle at hjernecellene svinner hen av det hvertfall. Anonymous poster hash: 3198c...9c0
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #20 Skrevet 28. april 2015 Jeg spør igjen....dere som er så kritikerlag folk som ser på Paradise hotell...dere føler at dib er en tumleplass med høy intellektuelt innhold? ? Anonymous poster hash: 96f85...cdf
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #21 Skrevet 28. april 2015 Jeg lurer også. Synes det er direkte flaut at jeg har venner som ser på slik søppel-tv, fordi jeg tenker alle som ser på slikt er mindre smarte, om ikke regelrett dumme. Anonymous poster hash: 53cd7...ca6 Kanskje jeg skulle levere tilbake doktorgraden min. Siden jeg, ifølge deg, er regelrett dum. Anonymous poster hash: 28efe...0b3 Jeg ville vurdert det ja! Anonymous poster hash: 53cd7...ca6 Okay, jeg skal forsøke. Kanskje jeg skulle dementere alle artiklene jeg har fått publisert i internasjonale tidsskrifter i samme slengen? Siden en småbarnsmor på DIB mener jeg er dum, mener jeg? Uff, for en skuffelse. Her har en gått rundt og trodd at man i det minste var gjennomsnittlig smart og så ble ALT ødelagt av 1 times Paradise Hotell titting i måneden. Snakker om penger rett ut av vinduet. Tror du kanskje jeg får slettet studielånet mitt siden utdannelsen jeg tok nå er tilintetgjort av et tv-program? Eller tror du kanskje jeg kan saksøke TV3? De burde jo tross alt advare folk mot dette. Anonymous poster hash: 28efe...0b3 Herregud så tåpelig! Du beviser jo virkelig at teoretisk lærdom ikke nødvendigvis hører sammen med sosial intelligens. Det var da veldig så truffet du skulle føle deg av en enkel kommentar 😂 Anonymous poster hash: 96884...268
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #22 Skrevet 28. april 2015 Jeg spør igjen....dere som er så kritikerlag folk som ser på Paradise hotell...dere føler at dib er en tumleplass med høy intellektuelt innhold? ? Anonymous poster hash: 96f85...cdf Jeg vil påstå at den gjennomsnittlige dib'er er for dum til å klare å fylle ut søknaden for å være med på Paradise. 😄 Anonymous poster hash: 94b01...ce9
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #23 Skrevet 28. april 2015 Jeg spør igjen....dere som er så kritikerlag folk som ser på Paradise hotell...dere føler at dib er en tumleplass med høy intellektuelt innhold? ? Anonymous poster hash: 96f85...cdf Jeg vil påstå at den gjennomsnittlige dib'er er for dum til å klare å fylle ut søknaden for å være med på Paradise. 😄 Anonymous poster hash: 94b01...ce9 Don't be so hard on yourself 😂 Anonymous poster hash: 42646...86d
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #24 Skrevet 28. april 2015 Jeg lurer også. Synes det er direkte flaut at jeg har venner som ser på slik søppel-tv, fordi jeg tenker alle som ser på slikt er mindre smarte, om ikke regelrett dumme. Anonymous poster hash: 53cd7...ca6 Kanskje jeg skulle levere tilbake doktorgraden min. Siden jeg, ifølge deg, er regelrett dum. Anonymous poster hash: 28efe...0b3 Jeg ville vurdert det ja! Anonymous poster hash: 53cd7...ca6 Okay, jeg skal forsøke. Kanskje jeg skulle dementere alle artiklene jeg har fått publisert i internasjonale tidsskrifter i samme slengen? Siden en småbarnsmor på DIB mener jeg er dum, mener jeg? Uff, for en skuffelse. Her har en gått rundt og trodd at man i det minste var gjennomsnittlig smart og så ble ALT ødelagt av 1 times Paradise Hotell titting i måneden. Snakker om penger rett ut av vinduet. Tror du kanskje jeg får slettet studielånet mitt siden utdannelsen jeg tok nå er tilintetgjort av et tv-program? Eller tror du kanskje jeg kan saksøke TV3? De burde jo tross alt advare folk mot dette. Anonymous poster hash: 28efe...0b3 Herregud så tåpelig! Du beviser jo virkelig at teoretisk lærdom ikke nødvendigvis hører sammen med sosial intelligens. Det var da veldig så truffet du skulle føle deg av en enkel kommentar Anonymous poster hash: 96884...268 Det at du reagerer mer på min kommentar enn på kommentaren om at ALLE som ser på Paradise Hotel er dumme, sier meg at det, i ditt tilfelle, skorter på både teoretisk lærdom og sosial intelligens. Har du kanskje sett litt på Paradise Hotel du også? I smug? Anonymous poster hash: 28efe...0b3
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #25 Skrevet 28. april 2015 Fordi det er lett underholdning og fordi jeg føler meg så utrolig SMART og kunnskapsrik når jeg ser på. Deltagerne vet jo ikke elementære ting om Norge, historien, kristendommen, påsken, eventyr, and the list goes on.. Anonymous poster hash: d54bd...416
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå