Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #1 Skrevet 28. april 2015 Møtt en med kjæreste som jeg har fått en veldig god tone med... -han prøver å imponere meg ved å gjøre ting -han ser mye på meg, blikkontakt -smiler mye til meg -han erter meg litt -han oppsøker meg -han nevner sjelden kjæresten, og sier bare "hun jeg bor med", og kun dersom jeg legger opp til det -ekstremt hjelpsom Anonymous poster hash: 94025...f22
overlord Skrevet 28. april 2015 #2 Skrevet 28. april 2015 Ja, han virker jo interessert, men det betyr jo ikke at han kommer til å gjøre det slutt med kjæresten. De fleste menn som er i et forhold er på jakt etter uforpliktende sex når de sjekker opp andre kvinner- ikke et nytt forhold.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #3 Skrevet 28. april 2015 Ja, han virker jo interessert, men det betyr jo ikke at han kommer til å gjøre det slutt med kjæresten. De fleste menn som er i et forhold er på jakt etter uforpliktende sex når de sjekker opp andre kvinner- ikke et nytt forhold. Takk for svar. Jeg er ikke interessert i annet enn uskyldig flørting, så like greit om han ikke er ute etter noe forhold☺️ Hi Anonymous poster hash: 94025...f22
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #4 Skrevet 28. april 2015 Oi, dette var klin likt en jeg jobber med. Han sier og gjør akkurat det samme. Holdt på sånn leeenge. Tror han er ganske lei "hu han bor med". Anonymous poster hash: e632e...25e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå