Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #1 Skrevet 27. april 2015 Jeg har gått ned masse i vekt de siste årene. Jeg veksler mellom å være veldig fornøyd og å ikke se endring i det hele tatt. Merker at jeg virkelig trenger oppmerksomhet fra det motsatte kjønn. Trenger å se og føle at jeg er attraktiv og noe noen vil ha. Er det veldig rart? Tenker på å opprette en nettdatingprofil, eller kanskje Tinder. Er det feil grunnlag for å være der? Vil ikke egentlig treffe noen, bare føle meg vel. Anonymous poster hash: b231d...c7a
Fandens Oldemor Skrevet 27. april 2015 #2 Skrevet 27. april 2015 Å ha lyst til å føle seg attraktiv er vel iofs ikke så rart, men det høres kanskje ut som om det har gått litt langt? Henger selvtilliten etter selv om kiloene har forsvunnet? Tror ikke du finner noen quick fix på det i form av datingtjenester, da ville jeg heller prøvd å finne årsaken og gjøre noe med den.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #3 Skrevet 28. april 2015 Huff, blir litt lei meg av å høre at du har det sånn. En er da vel attraktiv uansett kilo vel? Det er overfladiske folk som går etter antall kilo, og dømmer folk etter det. Sjønner det med ønske om oppmerksomhet av det motsatte kjønn. Det er noe en får hvis en selv får opp selvtilitten. Kjøp deg noen nye klær du føler deg fin i, rett opp ryggen, inn med magen og frem med puppene. Smil og ut og gå og vis deg frem. Anonymous poster hash: 63350...32a
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #4 Skrevet 28. april 2015 Selvtilliten går opp og ned. Greia er at jeg mange dager ikke ser hva jeg har klart. Jeg føler meg fremdeles som dundra på 140kg som ikke var bra nok for noen. Nå er jeg rett over 70kg, halve meg er borte, og følelsen av å trenge bekreftelse er merkelig stor. Tror ikke jeg er syk, men er åpen for at selvfølelsen ikke er der den burde være. Helt ærlig tror jeg bare jeg vil oppleve det jeg aldri har opplevd, men så føler jeg at det er upassende å flørte når jeg egentlig ikke vil møte noen.. Anonymous poster hash: b231d...c7a
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #5 Skrevet 28. april 2015 Det er veldig vanlig.. Snakk med noen om det for å bygge opp DIN selvtilitt :-) lykke til:-) Anonymous poster hash: be1ad...f01
minniemor Skrevet 28. april 2015 #6 Skrevet 28. april 2015 Gå heller ut og møt mennesker og få en mer naturlig oppmerksomhet.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #7 Skrevet 28. april 2015 Gå heller ut og møt mennesker og få en mer naturlig oppmerksomhet. Ja, det er nok det beste. Men med full jobb og små barn er det begrenset hvor mye egentid det blir rett og slett. Anonymous poster hash: b231d...c7a
Nyttårs barn Skrevet 28. april 2015 #8 Skrevet 28. april 2015 Så flink du har vært HI. Hvordan har du klart det? Vær stolt av deg selv og smil så vil du nok få masse oppmerksomhet. Kjøp noen nye freshe klær til sommeren og vis deg frem
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #9 Skrevet 28. april 2015 Så flink du har vært HI. Hvordan har du klart det? Vær stolt av deg selv og smil så vil du nok få masse oppmerksomhet. Kjøp noen nye freshe klær til sommeren og vis deg frem Jeg har redusert stillingen til 80% en periode og har trent 4 dager i uken. Spist sunt og med lite kalorier. Gikk ned 65 kg i på ett år ca. Tusen takk. Det er gøy Anonymous poster hash: b231d...c7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå