Gå til innhold

Min venninne har fått seg kjæreste!

Anbefalte innlegg

Skrevet

De er så fantastisk nydelige sammen, nesten så søte at man får hull i tennene ;)

Jeg unner de alt godt, så det er ikke det dette innlegget handler om!

Å se de to sammen minner meg på hvor herlig det er den første tiden av forholdet (hvis man ser bort fra usikkerheten og panikken man kjenner når man må bæsje første gang man overnatter hos partneren :P ) og jeg har blitt litt inspirert til å finne tilbake til de følelsene, så godt det lar seg gjøre i hvertfall.

Hvordan tenne den gnisten igjen? Er det i det hele tatt mulig? Hva kan JEG gjøre for å minne min mann på de første stundene våre sammen? Skjønner at man ikke har den stormende forelskelsen hele livet, men man kan jo jobbe litt for å få den til å blusse litt i ny og ne. Har nok ikke vært så flink der, for all del, vi har det utrolig fint, men hverdagen tar overhånd etter så mange år sammen og søte små klisse-lapper blir erstattet med huskelister og påminnelser. Vi har et godt sexliv og ler mye sammen, liker hverandres selskap og har ingen problemer sånn sett, men hadde vært spennende å prøve og finne den gamle gnisten og "kan ikke få nok av hverandre" følelsen, i det minste noen ganger :)

Tips?

Anonymous poster hash: 543fb...f6d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noen søte tips altså? Vil jo ikke spørre mannen hva han vil jeg skal gjøre heller, da blir det jo ikke like romantisk ;)

Anonymous poster hash: 543fb...f6d

Skrevet

Sitte å mimmre med mannen om den første tiden? Tenke tilbake of finne igjen de følelsene. Tror det kan være litt viktig å snakke om det jeg da. Det kan jo pirre frem litt våryrhet..

Anonymous poster hash: 6e9f1...21f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...