Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #1 Skrevet 27. april 2015 for at jeg er gravid utenfor livmor! Har nemmelig en trang/tett eggleder.. Og er så redd for om den har satt seg fast der...... Hvor tidlig merker man sånt egentlig? Er 5uker påvei. Anonymous poster hash: d7191...3d8
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #2 Skrevet 27. april 2015 Ingen?? Anonymous poster hash: d7191...3d8
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #3 Skrevet 27. april 2015 Vet jeg har lest om det en gang, men husker dessverre ikke lenger. Håper det går bra med deg! Anonymous poster hash: 8a683...b30
mamma_bergen Skrevet 27. april 2015 #4 Skrevet 27. april 2015 Min første gang ble det oppdaget ved ca 8 uker, og andre gangen ved 5.-6. uke ca. Ved første gang følte jeg at noe var galt, hadde litt småblødning og sånt, og sjekket hcg. Det var stigningen helt på tulltur. Andre gangen visste jeg ikke at jeg var gravid en gang, fikk vanvittige smerter nederst i magen og fant ut på den måten at jeg var gravid. Der og sjekket de hcg og da var verdiene mer normal og de ventet noen dager med operasjon bare i tilfelle, men da og ble det rot i hcg. Så jeg vil anbefale deg å sjekke hcg
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #5 Skrevet 27. april 2015 Ja, skal til legen på onsdagen å måle. Så får vi se. Skal også syte meg til tidlig UL. Er uke 5 nå, har ikke smerter eller blødninger.. Har ømme bryster, må tisse hele tiden og murringer rundt om kring der nede. Mest midt på. Håper, HÅPER virkelig alt er som det skal hi Anonymous poster hash: d7191...3d8
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #6 Skrevet 27. april 2015 Det er vanlig med murringer. Kjennes ut som mensen er på vei hele tiden i starten og det kan stikke til osv som er normalt. Har hørt det gjør skikkelig vondt om det er utenfor.. Anonymous poster hash: eef94...91a
mamma_bergen Skrevet 27. april 2015 #7 Skrevet 27. april 2015 Ja, skal til legen på onsdagen å måle. Så får vi se. Skal også syte meg til tidlig UL. Er uke 5 nå, har ikke smerter eller blødninger.. Har ømme bryster, må tisse hele tiden og murringer rundt om kring der nede. Mest midt på. Håper, HÅPER virkelig alt er som det skal hi Anonymous poster hash: d7191...3d8 Ved exu er jo kroppen gravid, det er bare det at det har festet seg feil plass, så man får gravidsymptomer uansett..Men det er liten sjanse for en exu og alt er nok som det skal hos deg! Gratulerer og lykke til med spiren din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå