Gå til innhold

15 år å gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt hjelp. Jeg har blitt gravid. Det er jo kosli det, men jeg er bare 16 år. Jeg har fårtalt det til mamma å hun sier att hun vil støtte meg, men at hun skAl ha hoved omsorgen. Jeg sier att det er jo mange som til å med er yngre enn meg som har klart seg bra. Hun sier at jeg kommer til å bli en god mamma med tiden, men at jeg er umoden for aldern.

Jeg blir kjempe sint på mamma får att hun sier det. Jeg tar gjerne i mot hjelp men jeg vill ha hoved omsorgen for bebien min. Pappaen har jeg ikke fårtalt til noen hvem er. Han er nemli 18 år å kan komme i fengsel hvis mamma får vite att vi har hatt oss, får jeg tror barnet ble unnfanget før jeg ble 16. Han vet det og har sagt jeg kan bli med han til utlandet hviss jeg vill det. Han er muslim tror jeg og mamma hadde klikka. Men jeg vet ikke om jeg tørr det.

Hva ville dere gjort hviss dere var meg? Abort vill jeg ikke ta.

Anonymous poster hash: 5c7f6...2eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt forsøk.

Anonymous poster hash: 292ec...e4a
Skrevet

Nice try 😄

Anonymous poster hash: 45117...c28

Skrevet

😂😂😂😂

Anonymous poster hash: ff38e...0c0

Skrevet

Takk ska dere ha får hjelpa

Skrevet

Du kjenner få ungdommer du?

De fleste er bedre enn mange dibbere til å skrive norsk;-)

Anonymous poster hash: 9c74a...f76

Skrevet

Hadde det ikke vært for at du tror 15-16 åringer ikke kan rettskrivning bedre enn det der, er det ikke en helt utenkelig situasjon. Sånt KAN faktisk skje.

Men i dette tilfellet ødela du din egen trolling med å skrive som en femåring.

Anonymous poster hash: 246c1...d1c

Skrevet

Jeg er fra Peru, flyttet hitt da jeg var 8. Syns ikke det norske språket er lett å jeg syns ikke alltid nordmennene er særlig hyggelig heller. Takker dere igjen får gode svar

Skrevet

Jeg er fra Peru, flyttet hitt da jeg var 8. Syns ikke det norske språket er lett å jeg syns ikke alltid nordmennene er særlig hyggelig heller. Takker dere igjen får gode svar

Vel bekomme, du  :tongue:

Anonymous poster hash: d6548...dc4

Skrevet

For å være helt ærlig.. Du burde ta abort. Du er ikke på noen som helst måte følelsesmessig på ett modenhetsnivå som ett barn fortjener. Du er fortsatt ett barn selv og trenger disse årene fremover på å finne ut hvem du er, utvikle deg, reis, ta deg en utdanning og bli den beste mammaen du kan være før du får barn.

Skrevet

Er du 15 eller 16?

Anonymous poster hash: 09313...cce
Skrevet

For det første: det skrives ikke bebie, det skrives baby.

For det andre: du må bestemme deg for om du er 15 eller 16 år.

For det tredje: litt øvrig på skriftspråket hadde vært på sin plass.

For det fjerde: du skal ha for at du prøver, men du er dårlig til å trolle.

Anonymous poster hash: 2bf05...c1d

Skrevet

For det første: det skrives ikke bebie, det skrives baby.

For det andre: du må bestemme deg for om du er 15 eller 16 år.

For det tredje: litt øvrig på skriftspråket hadde vært på sin plass.

For det fjerde: du skal ha for at du prøver, men du er dårlig til å trolle.

Anonymous poster hash: 2bf05...c1d

Eh...det er skrivefeilen du la merke til? Innlegget er proppfult av skrivefeil...

Anonymous poster hash: c1f51...d07

Skrevet (endret)

Dette ble formye på en gang, er du gammel 15 eller 16, og så for og spe på så skriver du at din mamma sier hun skal støtte deg men hun skal ha omsorgen mot din vilje, ikke vet du hvor langt du er på vei siden du tror unnfangelsen skjedde før du ble 16, du vet da når den siste mens var og da er eet enkelt og regne, og bare for og toppe det hele så er din kjære fra ett annet land og muslim! Rett og slett formye rart her!

Men om det mot formodning er sant så snakk med din mor hun er voksen og vill ditt beste ikke dra ut av landet med kjæresten din!

Endret av Mamma_til_2
Skrevet

For å være helt ærlig.. Du burde ta abort. Du er ikke på noen som helst måte følelsesmessig på ett modenhetsnivå som ett barn fortjener. Du er fortsatt ett barn selv og trenger disse årene fremover på å finne ut hvem du er, utvikle deg, reis, ta deg en utdanning og bli den beste mammaen du kan være før du får barn.

Vil råde deg til å aldri råde en ung jente til å ta abort. Jenta skriver at hun ikke vil ta abort - du har da ingen rett til å leke med livet til et lite barn.

Til HI: Snakk ordentlig med moren din, det høres ut som at hun er villig til å hjelpe deg å ta vare på barnet, noe du burde sette veldig pris på. Snakk med henne om at det er DU som er mamman til barnet- Kanskje det går an å inngå en avtale om at hun har hovedomsorgen på papiret fram til du selv fyller 18, men at du vil være mor med alt som følger med, fra og med barnet blir født?

Ønsker deg masse lykke til, du kommer til å klare deg fint. Og til slutt - GRATULERER med graviditeteten :-) 

Anonymous poster hash: 809c6...311

Skrevet

Innlegget er ikke troverdig fordi skrivefeilene ikke er troverdig. Jeg jobber som norsklærer i VGS, og den merkelige sammensetningen av skrivefeil har jeg aldri sett tidligere. Dessuten uttrykker du deg ikke slik 15-16- åringer normalt gjør.

Anonymous poster hash: feceb...e81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...