Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #1 Skrevet 27. april 2015 Vondt i halsen, kjennes ut som noe sitter mellom nese og svelg, delvis tett nese, vondt i hodet og klarer ikke gå med linser. I ukesvis... Anonymous poster hash: e1331...37b
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #2 Skrevet 27. april 2015 ALLERGI!! Anonymous poster hash: 46084...61b
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #3 Skrevet 27. april 2015 Har allergi til vanlig, dette er ikke det. Sliter med å svelge. Vært sånn siden januar. Blir snart gal! Anonymous poster hash: e1331...37b
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #4 Skrevet 27. april 2015 Har allergi til vanlig, dette er ikke det. Sliter med å svelge. Vært sånn siden januar. Blir snart gal! Anonymous poster hash: e1331...37b Hva sier legen, regner med at du har vært der? Anonymous poster hash: dc435...a05
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #5 Skrevet 27. april 2015 Han visste ikke, forhøyet crp men fikk litt hostesaft og noe mot lavt blodtrykk.... Som ikke hjalp. Anonymous poster hash: e1331...37b
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #6 Skrevet 27. april 2015 Han visste ikke, forhøyet crp men fikk litt hostesaft og noe mot lavt blodtrykk.... Som ikke hjalp. Anonymous poster hash: e1331...37b Hvorfor fikk du noe mot lavt blodtrykk når det er hals og luftveier som plager deg? Anonymous poster hash: dc435...a05
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #7 Skrevet 28. april 2015 Hadde lavt blodtrykk i tillegg. Anonymous poster hash: e1331...37b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå