Gå til innhold

Hva tror dere dette er?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vondt i halsen, kjennes ut som noe sitter mellom nese og svelg, delvis tett nese, vondt i hodet og klarer ikke gå med linser.

I ukesvis...

 

Anonymous poster hash: e1331...37b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ALLERGI!!

 

Anonymous poster hash: 46084...61b

Skrevet

Har allergi til vanlig, dette er ikke det. Sliter med å svelge. Vært sånn siden januar. Blir snart gal!

 

 

Anonymous poster hash: e1331...37b

Skrevet

Har allergi til vanlig, dette er ikke det. Sliter med å svelge. Vært sånn siden januar. Blir snart gal!

 

 

Anonymous poster hash: e1331...37b

Hva sier legen, regner med at du har vært der?

 

Anonymous poster hash: dc435...a05

Skrevet

Han visste ikke, forhøyet crp men fikk litt hostesaft og noe mot lavt blodtrykk.... Som ikke hjalp.

 

Anonymous poster hash: e1331...37b

Skrevet

Han visste ikke, forhøyet crp men fikk litt hostesaft og noe mot lavt blodtrykk.... Som ikke hjalp.

 

Anonymous poster hash: e1331...37b

Hvorfor fikk du noe mot lavt blodtrykk når det er hals og luftveier som plager deg?

 

Anonymous poster hash: dc435...a05

Skrevet

Hadde lavt blodtrykk i tillegg.

 

Anonymous poster hash: e1331...37b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...