Gå til innhold

Spiser jeg greit? 13 uker på vei.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frokost: 1yogurt lett, 1banan.

Lunsj: to knekkebrød m makrell i tomat pluss en liten klase røde druer.

Middag: fish and chips. En fisk og litt pommes frites

Kvelds: 1 appelsin

Anonymous poster hash: 95bad...eb4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt lite i mine øyne men... redd for å gå opp i vekt eller har du selveste frua som forbilde?

Anonymous poster hash: 02e7c...1fb
Skrevet

Jeg skjønner ikke spørsmålet. Er det mengden eller typen mat du vil ha bekreftet ok?

Jeg kan uansett fortelle deg at du spiser innmari lite, det er min mening. Er du dårlig? Redd for å legge på deg? Eller bare småspist? 

Om du er redd for å legge på deg, kan jeg fortelle deg at jeg har vært gjennom to svangerskap, og lagt på meg hhv 6 og 7 kg. Ved første drakk jeg minst to liter sjokolademelk daglig, og det eneste jeg ellers fikk i meg var søte frokostblandinger. Jeg spiste HELE tiden for å unngå kvalmen. 

Ved andre svangerskap spiste jeg alt jeg kom over av søtt. Sjokolade, godteri, søte pålegg, pannekaker og vafler til middag... Jeg spiste minst annenhver time. Jeg var så sulten, hele tiden. 

Så, men, jeg la ikke på meg mer enn 6 og 7 kg, som skrevet. Jeg hadde bmi på 20,2 før svangerskap, så jeg var ikke overvektig heller, og la på meg lite av den grunn.

Anonymous poster hash: 24386...2b4
Skrevet

Synes også det var litt lite, men det kommer vel an på om du har litt å ta av fra før? Om du er tynn eller normalvektig ville jeg klart ha spist mer. 

Anonymous poster hash: 5a8b3...638
Skrevet

Jeg er ikke gravid og ville sultet ihel med den mengden der.

Anonymous poster hash: 73494...8a2

Skrevet

Jeg savner grønnsaker og grove kornprodukter (spesielt til frokost).

Fish'n'ships er ikke ordentlig middag.

Hva med en porsjon müsli eller havregrøt med youghurt og banan til frokost. Hiv på en neve blåbær også.

Ta en gulrot som mellommålid. Lunchen er OK.

Kjøtt, skikkelig fisk eller fjærkre med grønnsaker og pasta/ris/poteter til middag.

Ville spist rå grønnsaker med youghurtdip til kvelds: bra for fornøyelsen din når du er gravid.

Skrevet

Jeg sliter etter omgangssyken for en uke siden. Veier 64-65kg, men kun 164cm.

Har ikke lyst til å legge så voldsomt på meg.

Anonymous poster hash: 95bad...eb4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...