Gå til innhold

Hva slags utslett er dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått et utrolig ekkelt utslett over munnen. Det klør og svir litt. Noen som kan tenke seg hva det er, og hva som kan funke på det?

 

 

Anonymous poster hash: 096a6...425

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brennkopper?

Eller herpes.

 

Anonymous poster hash: 6964f...a4c

Skrevet

Vask med klorhexidin og smør på hydrokortison.



Anonymous poster hash: 80ddb...c64
Skrevet

Skulle vært med et bilde..

 

Anonymous poster hash: 096a6...425

post-42-128351_thumb.jpg

Skrevet

Kan være herpes (ikke hatt brennkopper), Antix eller Vectavir skal vel forkorte utbrudd noe, men bør egentlig smøres på med en gang man kjenner det svir i huden. Kjøp uansett og smør fra i morgen, og så har du til en annen gang. Ellers bruker jeg Compeed sine plaster, jeg tåler ikke kremene rundt munnen.

 

Anonymous poster hash: e7262...be4

Skrevet

 

Vask med klorhexidin og smør på hydrokortison.

 

Anonymous poster hash: 80ddb...c64

Har bare ordentlig kortison, kan jeg bruke det?

 

Anonymous poster hash: 096a6...425

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...