Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #1 Skrevet 27. april 2015 Har fått et utrolig ekkelt utslett over munnen. Det klør og svir litt. Noen som kan tenke seg hva det er, og hva som kan funke på det? Anonymous poster hash: 096a6...425
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #2 Skrevet 27. april 2015 Brennkopper? Eller herpes. Anonymous poster hash: 6964f...a4c
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #3 Skrevet 27. april 2015 Vask med klorhexidin og smør på hydrokortison. Anonymous poster hash: 80ddb...c64
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #4 Skrevet 27. april 2015 Skulle vært med et bilde.. Anonymous poster hash: 096a6...425
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #6 Skrevet 27. april 2015 Kan være herpes (ikke hatt brennkopper), Antix eller Vectavir skal vel forkorte utbrudd noe, men bør egentlig smøres på med en gang man kjenner det svir i huden. Kjøp uansett og smør fra i morgen, og så har du til en annen gang. Ellers bruker jeg Compeed sine plaster, jeg tåler ikke kremene rundt munnen. Anonymous poster hash: e7262...be4
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #7 Skrevet 27. april 2015 Vask med klorhexidin og smør på hydrokortison. Anonymous poster hash: 80ddb...c64 Har bare ordentlig kortison, kan jeg bruke det? Anonymous poster hash: 096a6...425
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå