Gå til innhold

Ouææ mannen min er så intens...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han prater hull i hodet på alle. Nå skal jeg ha en venninne på besøk, og han skulle bort. Deilig å få prate i fred om alt som opptar oss! Nå har mannen droppet planene fordi han er sliten, og blir da hjemme. Det vil da si at han blir gående her og prate i ett sett, og kun om ting som opptar ham.... Får hodepine av tanken....😁

Anonymous poster hash: d6563...2d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ber mannen om å fordufte når jeg får venninnebesøk. Det samme gjør mine venninner. 

Skrevet

Jeg gjør jo det. Men han vandrer frem og tilbake og skal bare hente ting osv, og blir da stående og prate. Og jeg føler meg som en dritt om jeg skal si det igjen og igjen mens venninnene hører på. Og då er han litt sånn at han lager noe stort ut av det, han trekker seg ikke bare tilbake. Han svarer og sier ting som "dere vil bare bli kvitt meg" osv, og når venninner sier "neida" så blir han tråkkendes her og irritere vettet av meg. Faen!

Skrevet

Jeg gjør jo det. Men han vandrer frem og tilbake og skal bare hente ting osv, og blir da stående og prate. Og jeg føler meg som en dritt om jeg skal si det igjen og igjen mens venninnene hører på. Og då er han litt sånn at han lager noe stort ut av det, han trekker seg ikke bare tilbake. Han svarer og sier ting som "dere vil bare bli kvitt meg" osv, og når venninner sier "neida" så blir han tråkkendes her og irritere vettet av meg. Faen!

Om mannen her hadde sagt noe sånt hadde jeg bare svart bekreftende at ja jeg vil han skal gå siden jeg har besøk.

Anonymous poster hash: e7cdf...119

Skrevet

Neste gang han sier "Dere vil bare bli kvitt meg", så smiler du søtt og sier fort "klart vi vil, det er jo jentekveld og sist jeg sjekket var du definitivt ingen jente!" mens du blunker lurt og husjer han ut av rommet med et kyss. Han kan ikke bli sur på deg da, men du får likevel gitt beskjed.

Anonymous poster hash: 959c4...4b1

Skrevet

Hvis mannen min holder på sånn begynner vi bare å snakke om mensen, da løper han herfra temmelig kjapt ;)

Anonymous poster hash: 20d44...fc0
Skrevet

Kan ikke du gå til henne da?

Jeg hadde ikke orket en mann som tusla rundt oss jentene når vi vil være alene. Jævlig irriterende.

Anonymous poster hash: 798e2...046

Skrevet

Kan dere ikke gå en kveldstur? Så snakker du ordentlig med mannen før du får besøk neste gang!

Skrevet

Oj,jeg ble nesten irritert bare av å lese dette :P Ta en prat med han i forkant :)

Skrevet

Hahaha! Stakkar mann, la ham prate! :-D

Anonymous poster hash: cd597...f5d

Skrevet

For en tulling. Det er sånne jeg helst unngår å besøke.

Skrevet

Akkurat sånn oppfører lillebror på 5 år seg når storesøster har besøk, hahaha. Bare at jeg regner med han vokser det av seg ;)

Anonymous poster hash: 1ff50...345

Skrevet

Her fordufter min samboer så snart jeg har besøk:-) Deilig! Godt at samboeren kan prate med venninner av meg, men han trenger ikke å sitte oppå oss:-p

Skrevet

Reagerer vel egentlig mest på at du sitter her og skriver når du har besøk. Kanskje like greit at mannen din underholder gjestene?

Anonymous poster hash: 608b5...616
Skrevet

Reagerer vel egentlig mest på at du sitter her og skriver når du har besøk. Kanskje like greit at mannen din underholder gjestene?

Anonymous poster hash: 608b5...616

Hva for noe? Jeg skrev her lenge før besøket ankom. Jeg kunne ikke ta henne med på gåtur, for hun er fødeklar og har sånn nedpress.

Hi

Skrevet

Har heldigvis en mann som løper fort over på et annet rom hvis noen venninner kommer :) Men ta en prat med ham, er ikke sikkert han forstår at jenter har jenteprat. Han liker sikkert å ha gutta for seg selv, si det så kanskje han forstår :)

Anonymous poster hash: 57cd6...e58
Skrevet

Jeg ville tatt det opp med han på forhånd og forklart hvorfor du ønsker tid alene med venninnen din.

Min mann har en kamerat som har en kone som er sånn, hver gang de skal ha guttekveld sitter hun oppå dem og skravler. Mannen min vurderer å droppe ham..

Anonymous poster hash: 0c10a...0b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...