Gå til innhold

Er det mye glede hjemme hos dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Latter, musikk, lek..

Jeg føler at det er lite av det hos oss. Vi foreldrene har det fint med barnet, men kan ikke huske sist jeg og min mann lo hjertelig sammen.. Jeg er mye i dårlig humør hjemme, føler jeg...

Anonymous poster hash: 6e5e2...0ad

Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet

Vi ler masse sammen, selv etter 9 år.

Skrevet

Både og. Det svinger fort med tre små... Både oppover og nedover!

Anonymous poster hash: 8a696...ac0

Skrevet

Vi har hatt en periode hvor mannen var mye fraværende og jeg ble sliten og gretten. Er heldigvis over den nå, og vil si at vi har det veldig fint sammen nå :) Det handler mye om kommunikasjon.

Anonymous poster hash: a5367...c36

Skrevet

Ja , det er masse glede og latter , heldigvis!

Vi har vært sammen i 12 år og har 3 ,snart 4 barn :)

Skrevet

Svært mye glede. Og mye latter.

Tok meg i å kikke ut vinduet full av forventning i dag, for å se om jeg så mannen som var på vei hjem. Etter ti år sammen kribler det fremdeles i magen innimellom.

Anonymous poster hash: 7f6b3...8cb

Skrevet

Vi har mye humor og ler ofte,heldigvis. Har vært sammen i snart 10 år.Visst er det perioder som er mindre lystige,men tar brodden med ironi/selvironi.

Jeg er takknemlig for at jeg traff mannen min,som er lystig til sinns. Min eksmann var tungsindig og negativ til alt og alle.

Anonymous poster hash: 0ae09...aef

Skrevet

Det går litt i bølger, men det er mest av glede og latter heldigvis. Ikke musikk, vi er ikke noen musikalsk familie ;) Mannen og jeg kan le godt sammen ofte, men det er også perioder vi er stresset og sure. Ungene er for det meste blide og det er mye latter hos dem, men også de har dårligere perioder.

Anonymous poster hash: f31a8...b6e
Skrevet

Som en hel familie ja. Senest idag satt meg, samboer og min eldste jente (6 år) og lo av 1 åringen som lager grimaser og gjør ablegøyer med middagsbordet :)

Anonymous poster hash: 80380...c4b

Skrevet

Mye gleder og latter her :D

Det er bare datteren min og meg her, men vi tuller og tøyser hver dag. Hun elsker å bli kilt, så en kileseanse om dagen er obligatorisk. I tillegg liker vi begge å leke med ord og uttrykk og vrir og vrenger på dem så de blir helt vanvittige ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...