Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #1 Skrevet 27. april 2015 Jeg fikk se en film av meg selv der jeg ble filmet i sollys. Og jeg synes øynene mine så skikkelig ekle ut! Så stikkende på en måte...og nå har jeg nesten begynt å passe på at jeg sitter i skyggen i kantina osv tror jeg har litt mye på hjernen for tiden...men hva har man da DIB for? Hva tenker dere? Jeg får ikke til å ta et bilde i like skarpt lys som det var på filmen, for da blir det bare mye hvitt over pupillen etter vinduet... Anonymous poster hash: 447ab...3ff
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #2 Skrevet 27. april 2015 Du har helt normale øyne. Anonymous poster hash: d2e37...3ac
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #3 Skrevet 27. april 2015 Du vet det finnes psykologer for slike problemer du har? Når det gjelder øynene dine er de høyst normale. Anonymous poster hash: 5f95c...2e1
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #4 Skrevet 27. april 2015 Du har helt normalt øyne. Anonymous poster hash: 294b8...c51
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #5 Skrevet 27. april 2015 Hahaha! Ja kanskje jeg burde ringe en psykolog...Nei men takk damer, da skal jeg fortsette å skyve bort sånne teite tanker Anonymous poster hash: 447ab...3ff
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #6 Skrevet 27. april 2015 Noen mennesker er bare ekle når man ser hele ansiktet. Bare bilde av øyet er ikke mulig å uttale seg om. Øyet ser normalt ut men godt mulig du har et ekkelt blikk. Anonymous poster hash: 3704c...80d
kristinehufine Skrevet 27. april 2015 #7 Skrevet 27. april 2015 Syns du har pene øyne og var fint sminket! 😊 Ser ingenting galt..
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #8 Skrevet 27. april 2015 Noen mennesker er bare ekle når man ser hele ansiktet. Bare bilde av øyet er ikke mulig å uttale seg om. Øyet ser normalt ut men godt mulig du har et ekkelt blikk. Anonymous poster hash: 3704c...80d Ja man kan si mye rart om ansiktet mitt, noen ganger er jeg heldig på bilder og mange ganger tenker jeg bare "holy shit!" Men det var rett og slett øynene mine, pupillen ble så liten i det skarpe lyset og det så helt koko ut i og med at det lyse i iris ble enda lysere. Jeg så ut som jeg hadde sånne vampyrlinser på meg...og det var ikke vakkert... Anonymous poster hash: 447ab...3ff
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #9 Skrevet 27. april 2015 Syns du har pene øyne og var fint sminket! Ser ingenting galt.. Takk for det! Jeg er så drittlei sminken min, men har ikke råd til å kjøpe noe nytt en venninne av meg hadde den rålekre øyeskyggen, men hun er mye mørkere enn meg i huden, så jeg tror ikke jeg hadde kledd det. Var litt gyldent i den osv... Tar forresten gjerne imot tips til fine øyeskygger utfra hudfargen min! Så kan jeg kanskje kjøpe det senere en gang Anonymous poster hash: 447ab...3ff
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #10 Skrevet 27. april 2015 Du har en sånn mørk ring ytterst av irisen som kan gjøre at blikket kan bli veldig intenst. Når pupillene dine var veldig små i sollyset ble det sikkert bare en veldig forsterket effekt av det Har en venninne med samme type øyne. Hadde en kjæreste og en gang med sånne øyne Ikke noe galt! Anonymous poster hash: bb364...87b
Miamimom Skrevet 27. april 2015 #11 Skrevet 27. april 2015 Høres kult ut 😄 du har jo et vakkert øye! Slutt å tenke på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå