Gå til innhold

Av alle ting man skal henge seg opp i! *bilde*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk se en film av meg selv der jeg ble filmet i sollys. Og jeg synes øynene mine så skikkelig ekle ut! Så stikkende på en måte...og nå har jeg nesten begynt å passe på at jeg sitter i skyggen i kantina osv :( tror jeg har litt mye på hjernen for tiden...men hva har man da DIB for?

Hva tenker dere? Jeg får ikke til å ta et bilde i like skarpt lys som det var på filmen, for da blir det bare mye hvitt over pupillen etter vinduet...

Anonymous poster hash: 447ab...3ff

post-42-0-83739400-1430146946_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har helt normale øyne.

Anonymous poster hash: d2e37...3ac

Skrevet

Du vet det finnes psykologer for slike problemer du har?

Når det gjelder øynene dine er de høyst normale.

Anonymous poster hash: 5f95c...2e1

Skrevet

Du har helt normalt øyne.

Anonymous poster hash: 294b8...c51

Skrevet

Hahaha! Ja kanskje jeg burde ringe en psykolog...Nei men takk damer, da skal jeg fortsette å skyve bort sånne teite tanker :)

Skrevet

Noen mennesker er bare ekle når man ser hele ansiktet. Bare bilde av øyet er ikke mulig å uttale seg om.

Øyet ser normalt ut men godt mulig du har et ekkelt blikk.

Anonymous poster hash: 3704c...80d

Skrevet

Syns du har pene øyne og var fint sminket! 😊 Ser ingenting galt..

Skrevet

Noen mennesker er bare ekle når man ser hele ansiktet. Bare bilde av øyet er ikke mulig å uttale seg om.

Øyet ser normalt ut men godt mulig du har et ekkelt blikk. Anonymous poster hash: 3704c...80d

Ja man kan si mye rart om ansiktet mitt, noen ganger er jeg heldig på bilder og mange ganger tenker jeg bare "holy shit!" :P

Men det var rett og slett øynene mine, pupillen ble så liten i det skarpe lyset og det så helt koko ut i og med at det lyse i iris ble enda lysere. Jeg så ut som jeg hadde sånne vampyrlinser på meg...og det var ikke vakkert...

Skrevet

Syns du har pene øyne og var fint sminket! Ser ingenting galt..

Takk for det! Jeg er så drittlei sminken min, men har ikke råd til å kjøpe noe nytt ;) en venninne av meg hadde den rålekre øyeskyggen, men hun er mye mørkere enn meg i huden, så jeg tror ikke jeg hadde kledd det. Var litt gyldent i den osv...

Tar forresten gjerne imot tips til fine øyeskygger utfra hudfargen min! Så kan jeg kanskje kjøpe det senere en gang :)

Skrevet

Du har en sånn mørk ring ytterst av irisen som kan gjøre at blikket kan bli veldig intenst. Når pupillene dine var veldig små i sollyset ble det sikkert bare en veldig forsterket effekt av det :) Har en venninne med samme type øyne. Hadde en kjæreste og en gang med sånne øyne :) Ikke noe galt!

Anonymous poster hash: bb364...87b
Skrevet

Høres kult ut 😄 du har jo et vakkert øye! Slutt å tenke på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...