Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #1 Skrevet 27. april 2015 Hvordan fester dere merkene. Her har vi fire speidere, og alle kommer med x antall merker som skal på før 17. mai. Har jo sydd alle de andre, men jeg blir sprø av det... Noen gode tips. Lim er ikke alternativ, da merkene må jo av også... Takke meg til real dugnad!!! Anonymous poster hash: a9907...48e
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #2 Skrevet 27. april 2015 Sørger for at speiderene tar symerket slik at de kan sy på selv? Anonymous poster hash: 2d38c...a49
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #3 Skrevet 27. april 2015 Her har de bandulær som de kan limes på. Ellers ville jeg sydd med 3-4 sting slik at det lett kan tas av når de må ha ny skjorte. Anonymous poster hash: baae5...92b
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #4 Skrevet 27. april 2015 Er ikke speidermamma, men var speider til jeg var 16 år selv. Jeg sydde på merkene selv. Fikk hjelp til noen av de som var i skinn og skulle syns på leirkappen. Anonymous poster hash: 554f2...a36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå