Gå til innhold

noen speidermammar her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan fester dere merkene. Her har vi fire speidere, og alle kommer med x antall merker som skal på før 17. mai.

Har jo sydd alle de andre, men jeg blir sprø av det...

Noen gode tips.

Lim er ikke alternativ, da merkene må jo av også...

Takke meg til real dugnad!!!

 

Anonymous poster hash: a9907...48e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sørger for at speiderene tar symerket slik at de kan sy på selv?



Anonymous poster hash: 2d38c...a49
Skrevet

Her har de bandulær som de kan limes på. Ellers ville jeg sydd med 3-4 sting slik at det lett kan tas av når de må ha ny skjorte.

 

Anonymous poster hash: baae5...92b

Skrevet

Er ikke speidermamma, men var speider til jeg var 16 år selv.

Jeg sydde på merkene selv. Fikk hjelp til noen av de som var i skinn og skulle syns på leirkappen.



Anonymous poster hash: 554f2...a36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...