Gå til innhold

Likes på profilbilde...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har litt over femti likes på mitt siste... Er det lite?

Anonymous poster hash: a5e45...1b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, veldig lite

Anonymous poster hash: 063a0...ae9

Skrevet

Er det virkelig noen som bryr seg om det?

Anonymous poster hash: c3bca...446

Skrevet

Kommer an på hvor mange venner.

Anonymous poster hash: 3b3f1...9a7

Skrevet

Av hvor mange venner? Har selv ca 50 likes, av ca 150 venner.

Anonymous poster hash: 35dc6...705

Skrevet

Masse! Jeg har 28 og syns det er mye!

Anonymous poster hash: 32299...932
Skrevet

Jeg har litt over femti likes på mitt siste... Er det lite?

Anonymous poster hash: a5e45...1b5

Ja når du e fjortiz er det veldig lite. Antall likes sier noe om hvor godt likt du er, vettu. 

Anonymous poster hash: f4f6e...db3

Skrevet

hehe vil ikke si det er lite

Skrevet

Mye spør du meg,men samtidig ganske midt på treet tror jeg utfra andre jeg har sett.

Skrevet

Jeg har ingen anelse hvor mange som ev. har likt profilbildet mitt på fb. Profilbildet er der fordi jeg vil ha akkurat det bildet der, et bilde jeg selv er komfortabel med å ha der. Hva andre mener betyr svært lite. Hyggelig om noen liker bildet, men hadde ikke stusset om ingen likte det - fordi bildet er der fordi jeg føler meg vel med å ha det der, ikke noe mer enn det.

Anonymous poster hash: a304d...d3e
Skrevet

Likes bør i grunn ikke bety så mye. Jeg bryr meg ikke om mengde likes, det er totalt uviktig for meg, men det er jo noe med det å "bli sett" når man deler av seg selv i sosiale medier.

Jeg deler ikke hver en minste ting, eller hauger av bilder fra hverdagen, så når jeg deler, så er det absolutt hyggelig med noen kommentarer og kanskje noen likes også.

På profilbildet mitt har jeg 46 likes, og en del kommentarer. Jeg synes det er mange, og når jeg la det ut, og mens det "sto på", så var jeg nesten overveldet av all aktiviteten det skapte. Hyggelig absolutt!

I forhold til hvor mange venner jeg har på facebook så er det jo dog "bare" ca 1/6 som har likt eller kommentert. Men jeg synes ikke at det da betyr at jeg fikk lite likes.

Men det er gjerne de man står nærmest og har i sin virkelige omgangskretsenten jevnlig eller mer sporadisk som gir en respons, de litt mer perifære blar forbi - det gjør stort sett jeg også med dem. 

Anonymous poster hash: 025fe...348

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...