Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #1 Skrevet 27. april 2015 I dag var jeg på butikken. Man er jo sjeldent alene i butikken så jeg ble oppmerksom på en eldre dame hun hadde nok som de fleste eldre damer litt vondt både hist og her. Jeg fortsatte med mitt, handlet ferdig og tok handlevognen til bilen. På tur så jeg at den gamle damen prøvde å få handlevognen til å stå stille. Jeg gikk bort til henne spurte om hun ikke ville ha litt hjelp. Hun sa ja og jeg fikk møte hunden, fikk vite at jeg var det triveligste menneske hun hadde møtt på lenge før hun takket pent. Jeg satte snuta mot bensinstasjonen, fylte å gikk inn for å betale. Da jeg sto i kassen kom jeg på at jeg måtte ha sjokolade å sende med det ene barnet i morgen, så jeg fant den og da jeg hadde betalt kom kassadama etter meg med en sjokolade til. Den fikk jeg for at det så ut som jeg fortjente den. Jeg smilte pent, forklarte at dette var noen av det hyggeligste jeg har opplevd på lenge og takket så mye. Dette må da bare være instant karma😁 Heldige meg🍫😁 Anonymous poster hash: bb328...f31
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #2 Skrevet 27. april 2015 Flott at du fikk møte hunden 👍 Anonymous poster hash: ada52...e34
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #3 Skrevet 27. april 2015 Så hyggelig med en glad og positiv dag 😊 Jeg har selv hatt sånne opplevelser og tenker også at det er karma 😊👍 Anonymous poster hash: b8c77...cf3
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 27. april 2015 #5 Skrevet 27. april 2015 Det er slikt som kan gjøre en dag helt fantastisk
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #6 Skrevet 27. april 2015 Jeg liker også veldig godt tanken om at når man ikke kan gjengjelde en god gjerning noen har gjport mot en, kan man i stedet gjøre noe godt mot en tredje person. Sende den videre, liksom (ref. Olav H. Hauges "gjer ein annen mann ei beine (tjeneste)" Han kom or fjellet, skulde heim,fekk føring ifrå Osaut til Øydvindstò.Og han var raustog baud betal. Men Osamannenvar ikkje fal.Eg vil betala;eg kan ikkje nå degmed ei beine att.So gjer ein annan mannei beine då,sa Osamannen,og skauv ifrå. Anonymous poster hash: 4f818...b7d
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #7 Skrevet 27. april 2015 Jeg skjønte ikke hvorfor du nevnte hunden? Anonymous poster hash: 5e284...ccf
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #8 Skrevet 27. april 2015 Rotete å lese når det er så dårlig med tegnsetting, men ja, det lønner seg å å være behjelpelig. Man kan leve lenge på andres takknemlighet:) Anonymous poster hash: bc1b1...816
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #9 Skrevet 27. april 2015 Er to for en på sånt disse dager:-) Anonymous poster hash: e2a1a...87b
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #10 Skrevet 27. april 2015 Det er et par her som jeg håper karma biter hardt i baken i kveld. Supert HI, det varmer å lese at hjalp damen. Sikker på at det ga det myyyyye mer enn de minuttene det kostet deg. Og sjokoladen er helt klart karma. Play it forward! Anonymous poster hash: a9d98...67c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå