Gå til innhold

Uff, har "dumpet" en fin mann...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte å kommunisere med en fyr på en natt-datingside. Han virket veldig "passende", men fikk ikke bilde før etter en stund. Han så ikke spesielt kjekk ut, men helt grei.

Har så truffet ham et par ganger irl. Han er utrolig koselig, søt, høy og atletisk, sporty, snill, smart og interessant. Men jeg er bare ikke tiltrukket av ham!

Så syns han da at jeg er helt fantastisk.

Jeg KUNNE kanskje ha utviklet følelser for ham over tid, men per dags dato er det null fysisk tiltrektning.

Så på vårt tredje møte i dag, sa jeg fra hvordan landet ligger. han tok det selvsagt veldig pent, men så syns jeg bare det er så dumt og leit, for han hadde helt sikkert vært en perfekt partner!

Jaja, måtte bare få det ut...

For man må jo kunne få den wow-følelsen også..og den tror jeg aldri jeg kommer til å få med ham.

Anonymous poster hash: 1ca9e...8ee
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte å kommunisere med en fyr på en natt-datingside. Han virket veldig "passende", men fikk ikke bilde før etter en stund. Han så ikke spesielt kjekk ut, men helt grei.

Har så truffet ham et par ganger irl. Han er utrolig koselig, søt, høy og atletisk, sporty, snill, smart og interessant. Men jeg er bare ikke tiltrukket av ham!

Så syns han da at jeg er helt fantastisk.

Jeg KUNNE kanskje ha utviklet følelser for ham over tid, men per dags dato er det null fysisk tiltrektning.

Så på vårt tredje møte i dag, sa jeg fra hvordan landet ligger. han tok det selvsagt veldig pent, men så syns jeg bare det er så dumt og leit, for han hadde helt sikkert vært en perfekt partner!

Jaja, måtte bare få det ut...

For man må jo kunne få den wow-følelsen også..og den tror jeg aldri jeg kommer til å få med ham.

Anonymous poster hash: 1ca9e...8ee

nett-dating, ikke natt-dating, he he.

Anonymous poster hash: 7771d...1ff

Skrevet

Ikke noe å ha dårlig samvittighet for hvertfall. Jeg er som deg. Litt surt å skulle ligge med en man syns er stygg.

Anonymous poster hash: bf634...ea8
Skrevet

Kjempe bra at du er ærlig 😃😃

Anonymous poster hash: fe71d...ad9

Skrevet

Ikke noe å ha dårlig samvittighet for hvertfall. Jeg er som deg. Litt surt å skulle ligge med en man syns er stygg.

Anonymous poster hash: bf634...ea8

Ja, det er nettopp det! Man skal jo ha et sex-liv også. Bortsett fra det, hadde nok jeg og denne mannen passet urolig godt sammen. Han er ikke stygg, det vil jeg absolutt ikke si, men ikke min smak. Søren og at han ikke kunne se ut som george Clooney :-(

hi

Skrevet

Like greit å kalle en spade en spade ;)

Men har du kysset ham?? D kan komme en overraskelse da altså... ;)

Anonymous poster hash: 2794d...b2b

Skrevet

Like greit å kalle en spade en spade ;)

Men har du kysset ham?? D kan komme en overraskelse da altså... ;)

Nei, har ikke det.

HI

Skrevet

Tiltreking er viktig! VELDIG viktig! Er ikke det tilstede, så er det ikke liv laga.

Men; han trenger da vel ikke se ut som George Clooney...? Han synes ikke jeg er noe kjekk...

Jeg har hatt sex med endel menn, og må si at det er de "kjekkeste" som har vært dårligst. Hehe...Det er mer de midt på treet utseendemessig som jeg har vært mest tiltrukket av oss.

Anonymous poster hash: 2fb8a...d66
Skrevet

Like greit å kalle en spade en spade ;)Men har du kysset ham?? D kan komme en overraskelse da altså... ;)Anonymous poster hash: 2794d...b2b

Nei, har ikke det.HI Anonymous poster hash: 7771d...1ff

Jeg gikk ut med en jeg synes var veldig hyggelig, men ikke min type og overhodet ikke interesser! En kveld tok han tak og kysset meg, og d var nærmest fyrverkeri!! ;) Og sex'en var hinsides :P

Skrevet

Selv om det er kjipt, så er det likevel godt å være ærlig. Dere kan jo fortsette å ha kontakt, selv om det ikke er å bli kjærester som er målet for dere nå? Hvem vet, plutselig sier det pang for deg også, og om ikke, så har du i alle fall fått en venn. 

Og så støtter jeg oppunder hun som hadde fått fullt fyrverkeri av et kyss, det gjorde susen for meg og, gitt ;) Anbefales før du avskriver en fyr helt, særlig når han virker perfekt på alle andre måter :) 

Anonymous poster hash: e59e1...881
Skrevet

Er du ikke fysisk tiltrukket av ham så var det rett både for deg og han å bryte. Men hvis du ønsker en George Clooney type så kan du bli skuffet da det ikke er så mange å velge i da!

Anonymous poster hash: 6cea9...21d

Skrevet

Hi her.

Ønsker selvsagt ikke en george Clooney-type (selv om jeg syns han er kjekk), men det er jo det at man gjerne vil føle den fysiske tiltrekningen.

Jeg var faktisk ganske trist i går pga dette, selv om jeg bare hadde truffet ham tre ganger.

I helgen skal jeg på date med en ny - han ser kjekkere ut på bildene enn han første men jeg aner jo ikke hvordan han er som person...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...