Gå til innhold

Hvit strek på billigtest-bilde


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en ny. Kan være noe feil med den testen

 

Anonymous poster hash: 43661...ad9

Skrevet

Må se nøye, så ser jeg muligens den hvite streken du mener. Men det er nok fordi den dessverre er negativ. Den ville hatt farge, om enn svak farge, om den hadde vært positiv. Det er nok bare der streken skal gå.

 

Men hvor mange dpo er du? Prøv igjen om noen dager. Lykke til :)

 

Anonymous poster hash: c9484...148

Skrevet

Takk for svar. :) Denne testen var bare rar syns jeg. Vet ikke hvor mange dpo jeg er, fordi jeg hadde en sa forrige mnd, å vet ikke helt når el var. Var hos legen å tok hcg etter sa'en, så alt hcg var ute. Redigerte bilde litt bare, å da er den sånn

 

http://tinypic.com/view.php?pic=euowhi&s=8#.VT4fBU0cT3g



Anonymous poster hash: 0b8ca...b82
Skrevet

Beklage, men den er negativ. Du bør nok vente i noen dager og prøve igjen. Jeg har testet utallige ganger og vært gravid fire ganger, og felles er at når man er gravid, så er det i det minste antydning til farge der, og det er det ikke her. Derimot har jeg tatt noen blendahvite tester som veldig nygravid også, jeg har bare testet for tidlig.



Anonymous poster hash: 50f9f...bb0
Skrevet

Helt negativ

 

Anonymous poster hash: cfdae...bdf

Skrevet

Negativ

 

Anonymous poster hash: 25d5e...ac2

Skrevet

De gangene jeg har vært gravid, har det ikke vært tvil om det er strek eller ikke.

Kjøp heller en vanlig test, gjerne digital, så slipper du å lure :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...