Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #1 Skrevet 27. april 2015 Så på testen når det hadde gått 5 min, å den så da slik ut http://tinypic.com/view.php?pic=igemte&s=8#.VT4bRk0cT3g Noen erfaringer? Anonymous poster hash: 0b8ca...b82
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #2 Skrevet 27. april 2015 Ta en ny. Kan være noe feil med den testen Anonymous poster hash: 43661...ad9
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #3 Skrevet 27. april 2015 Må se nøye, så ser jeg muligens den hvite streken du mener. Men det er nok fordi den dessverre er negativ. Den ville hatt farge, om enn svak farge, om den hadde vært positiv. Det er nok bare der streken skal gå. Men hvor mange dpo er du? Prøv igjen om noen dager. Lykke til Anonymous poster hash: c9484...148
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #4 Skrevet 27. april 2015 Takk for svar. Denne testen var bare rar syns jeg. Vet ikke hvor mange dpo jeg er, fordi jeg hadde en sa forrige mnd, å vet ikke helt når el var. Var hos legen å tok hcg etter sa'en, så alt hcg var ute. Redigerte bilde litt bare, å da er den sånn http://tinypic.com/view.php?pic=euowhi&s=8#.VT4fBU0cT3g Anonymous poster hash: 0b8ca...b82
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #5 Skrevet 27. april 2015 Beklage, men den er negativ. Du bør nok vente i noen dager og prøve igjen. Jeg har testet utallige ganger og vært gravid fire ganger, og felles er at når man er gravid, så er det i det minste antydning til farge der, og det er det ikke her. Derimot har jeg tatt noen blendahvite tester som veldig nygravid også, jeg har bare testet for tidlig. Anonymous poster hash: 50f9f...bb0
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #6 Skrevet 27. april 2015 Den er kanskje negativ ja.. Mulig jeg tester alt for tidlig. Tok en test til, det er noe på den syns jeg. Hvis ikke det er noe galt med testene da. Ser dere noe på den? http://tinypic.com/view.php?pic=2lnb9k4&s=8#.VT5Gm3OhzqA Anonymous poster hash: 0b8ca...b82
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #7 Skrevet 27. april 2015 http://tinypic.com/view.php?pic=swwsbk&s=8#.VT5ITnOhzqA Anonymous poster hash: 0b8ca...b82
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #8 Skrevet 27. april 2015 Helt negativ Anonymous poster hash: cfdae...bdf
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #9 Skrevet 27. april 2015 Negativ Anonymous poster hash: 25d5e...ac2
skinnfilla Skrevet 27. april 2015 #10 Skrevet 27. april 2015 De gangene jeg har vært gravid, har det ikke vært tvil om det er strek eller ikke. Kjøp heller en vanlig test, gjerne digital, så slipper du å lure
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå