Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #1 Skrevet 27. april 2015 Jeg har en viss interesse og et snev av talent i den retningen, men jeg har aldri helt "tatt av" heller. Jeg har ikke helt hatt overskudd og synes også det har vært litt dyrt å kjøpe inn så mange ulike farger f.eks., men nå begynner jeg å få litt av både overskudd og penger og vurderer å kjøpe inn litt. Spesielt siden alle barna har bursdag i månedene framover. Og om noen lurer, jeg liker å dille med slike ting. Det gir meg en slags ro og følelse av kreativitet, og jeg er egentlig en ganske kreativ og skapende sjel. Tidligere har jeg laget kaker som Angry Birds, Lynet, Hello Kitty osv, og jeg har laget egen med mer-fondant. Noe jeg synes er klissete og litt tidkrevende, men også veldig godt og lett og jobbe med når jeg omsider har en ferdig porsjon. Og så smaker den mye bedre enn vanlig sukkerpasta. Men jeg har ikke så mange redskaper, og synes det er lite å velge mellom både på Jernia og Panduro her i byen. Er det noen som hadde orket å skrive en liten liste, ev. dele en link, til hva som kan være lurt å ha som basisutstyr dersom man vil pynte litt mer på kakene enn snittet, men uten å gjøre levebrød av det? Anonymous poster hash: 58f37...561
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #2 Skrevet 27. april 2015 mm- fondant skulle det stå, ble autokorrigert til med mer her. HI Anonymous poster hash: 58f37...561
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 27. april 2015 #3 Skrevet 27. april 2015 Jeg kjøper mye på ebay Nå har jeg ikke en liste til deg fordi jeg selv vil ha alt og mener det er ytterst nødvendig! Men der finner du mye til en billig penge og du ser raskt hva du vil ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå