Gå til innhold

Jobber du i drømmejobben din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så mange som snakker om drømmejobben, men hører om få som faktisk har den. Hva er drømmejobben din, og jobber du i den? 

Selv har jeg etter mange år i forskjellige yrker endelig landet på drømmejobben. Bonde! Det hadde jeg aldri trodd :) 

Anonymous poster hash: 419a3...41f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva som er drømmejobben. Jobber definitivt ikke i den for tiden, men er på jobbsøk.

Anonymous poster hash: 90a79...dd2

Skrevet

Jeg jobber som lærer i VGS, og det er helt klart min drømmejobb. :)

Anonymous poster hash: a0e37...8eb
Skrevet

Hater jobben min.. Den eneste grunnen til at jeg er der er mine kolleger og den supre arbeidstida..

Jeg vet ikke helt hva jeg skulle jobbet med, men jeg må finne det ut fordi dette går ikke i lengden:-)

Anonymous poster hash: a3635...d3b

Skrevet

Drømmejobben? Både og. Er selger av noe som krever mye kunnskap om produktene, og er meningsfylt da mine råd i ytterste konsekvens kan være med å redde liv. Positivt også at jeg møter mange nye mennesker hver dag, liker det. Fin kombinasjon å hjelpe andre samtidig som jeg liker kicket når jeg gjør en god handel. Minuset er at jeg for tiden ikke har den beste lønnen..

Anonymous poster hash: 993a8...36c

Skrevet

Nei. Jeg har en altfor kjedelig jobb, hvor jeg syns det skjer veldig lite. Men nå liker jeg kaos da 😄

Men kommer ikke til å bytte på noen år. Tjener for bra, og har mye frihet i forhold til arbeidstider.

Anonymous poster hash: 81055...334

Skrevet

Ja for nå er jeg hjemmeværende og mens barna er små er det min ultimate drømmejobb og tilværelse.

Anonymous poster hash: d815a...45c

Skrevet

Ja. Morsomt, givende, utfordrende, spennende, fritt og godt betalt.

Skrevet

Ja, egentlig. Det er mye jeg kunne tenke meg å forandre ved hvordan strukturen er på jobb, lønnsnivået etc. - men jeg stortrives med oppgaver, kolleger og fleksibilitet.

Anonymous poster hash: bc0c0...e8b
Skrevet

Trives veldig godt i den jeg har nå. Men er ikke drømmejobben. Drømmejobben inneholder mer reising, oppleve noe annet enn det jeg gjør nå.

Anonymous poster hash: ed456...b51

Skrevet

Ja det gjør jeg, jobber på småbarnsavd i bhg og nyter gleden av de små hver dag!

Skrevet

Nei, drømmejobben min er som miljøterapeut for barn/ unge, gjerne i skolen. Men det er få av slike jobber!

Skrevet

Nei, men har en bra jobb med super sjef, godt arbeidsmiljø, fleksibel arbeidstid og ok lønn. Jobber jeg et minutt utover 37,5 timer får jeg betalt for det. 

Men kunne noen ganger tenke meg å gjøre noe mer spennende, men så er det jeg har litt for bra til å tørre å ta steget.

Anonymous poster hash: fa409...457
Gjest Pusikatt
Skrevet

Nei. Men så vet jeg heller ikke hva drømmejobben min skulle ha vært egentlig. Så jeg får holde ut en stund til. Har det helt ok!

Skrevet

Ja.

Så en stillingsutlysning, endret utdanningsløp, skaffet meg relevant erfaring, utkonkurrerte en haug med andre søkere, og så var stillingen min.

Det tok syv år, men var verdt det!

Anonymous poster hash: e8e60...213

Skrevet

Ja! Har drømmejobben! Jobber med strategi og ledelse. Tjener også veldig bra.

Hadde livet gått litt annerledes hadde jeg ksnskje blitt deltidsbonde jeg også! ☺️

Anonymous poster hash: 36542...e82

Skrevet

Var ikke helt det jeg så for meg som drømmejobben. Men elsker jobben min.

Anonymous poster hash: 97e1b...3d9

Skrevet

Nei, ikke akkurat nå. Har drømmeutdannelsen og det er mange spennende jobber for min yrkesgruppe, men akkurat nå tjener jeg for lite og har for lite frihet. 

Skrevet

Ja det gjør jeg, jobber på småbarnsavd i bhg og nyter gleden av de små hver dag!

Rart hvor forskjellige vi er. Glad at alle ikke er som meg :) Jeg har også jobbet i småbarnsavdeling, trodde jeg ville like det, men det var helt grusomt og kjedelig.. tiden gikk så sent. Jeg synes det var veldig slitsomt å være så sosial og glad hele tiden. Det var nok den rette avgjørelsen å slutte.

Anonymous poster hash: 1329e...62e

Skrevet

Ja, det har jeg:) Er barnevernspedagog og trives veldig godt som det. Kunne ikke tenke meg en bedre topp.

Anonymous poster hash: e2036...508

Skrevet

Definitivt! Er fysioterapeut og jobber med rehabilitering. Hver dag er fn kilde til glede og tilfredsstillelse :)

Anonymous poster hash: 68015...869

Skrevet

Nei, gjør ikke det. Drømmejobben er dommer. Er nå jurist i statlig forvaltning.

Anonymous poster hash: 7ea5a...263

Skrevet

Vet hva drømmejobben er, og har nettopp innsett at jeg aldri kommer til å få den... :(

Anonymous poster hash: 99ac4...9a8

Skrevet

Jeg jobber i drømmejobben ja. Om jeg mener det samme om 10 år vet jeg ikke :)

Skrevet

Njaei....

Jobber som byråkrat og det har sine positive sider. Legger opp arbeidsdagene mine selv og det er utfordrende og lærerikt, men drømmen er å bo på et småbruk, ha noen dyr, dyrke egen mat, være fosterhjem og jobbe som alternativ behandler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...