Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #1 Skrevet 27. april 2015 Etter ganske store problemer paa sexfronten over ca tre aar, der mannen hadde saa aa si null lyst paa meg uansett hva jeg foretok meg, var utro med eksen for 2,5 aar siren samtidig som han nektet aa ha sex med meg, har vi tatt en prat i gaar der han indikerte at han mest sannsynlig aldri vil ha sex med meg igjen. Tungt aa fordoye, jeg har ikke foelt meg saa stygg, kjedelig og ekkel paa lenge. Dere som er i sexloese forhold-hvordan holder dere ut? Jeg er forresten verken feit, urenslig eller kranglete, og det er uaktuelt aa bryte forholdet eller vaere utro. Anonymous poster hash: 2eddd...c85
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #2 Skrevet 27. april 2015 Sa han hvorfor han ikke ville ha sex? Det trenger jo ikke ha noe med deg å gjøre, mest sannsynlig IKKE! For om menn har sexlyst, så finner de det andre plasser som dama er stygg... høres jo ut som din mann ikke vil ha sex i det hele tatt.... Klem!!! Du kan få min mann, han elsker sex, -så får jeg din mann, for jeg hater sex, synes det er kjedelig som fy! Anonymous poster hash: 3c5d3...6d1
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #3 Skrevet 27. april 2015 Jeg har det sånn med min mann. Det er jeg som ikke har lyst på ham mer. Nå er jeg også gravid, noe som kan forsterke den følelsen, men jeg har ikke vært tiltrukket av ham på flere år. Vi har det greit, lite krangling og konflikter. Vi samarbeider bra om datteren vår etc, men jeg kan ikke se for meg at vi gjenopptar det seksuelle forholdet etter endt graviditet. Det går nok dessverre bare en vei tilslutt, men foreløpig er vi mest fokusert på at vi har barn og at oppveksten skal være trygg og stabil. Anonymous poster hash: b4cb2...020
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #4 Skrevet 27. april 2015 Jeg var i et sånt forhold, og det var mye av grunnen til at det ikke fungerte..Jeg følte meg ekkel, stygg, lite verdt osv fordi han ikke ville ha sex med meg, når vi faktisk hadde sex, fikk han meg til å føle meg skitten og ekkel etterpå. Hadde null selvtillit igjen og valgte til slutt å gå. Sammen med noen andre grunner, var det verdens beste ting jeg kunne gjøre. Skal jeg være sammen med noen, skal jeg føle meg attraktiv, ellers gidder jeg rett og slett ikke. For meg er det ikke verdt det, og jeg kommer aldri til å bli sammen med en som har ett annet syn på sex enn meg. Anonymous poster hash: f72c6...729
the amazing spidermamma Skrevet 27. april 2015 #5 Skrevet 27. april 2015 Gjør deg selv den tjenesten å avslutte dette forholdet. Det er ikke sunt for noen av dere.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #6 Skrevet 27. april 2015 Jeg klarer ikke helt å se noen gode grunner til at det skulle være uaktuelt å forlate ham. Barn som vokser opp med foreldre som har et dårlig forhold, slik dere åpenbart har, har det ikke noe godt. Det er mye bedre for barna med skilte og lykkelige foreldre, enn foreldre som holder sammen for barnas skyld i en misforstått snillisme der de ikke forstår at dette er mye verre. Du har rett på å føle deg attraktiv og elsker, barna dine har rett på en mer lykkelig mamma. Anonymous poster hash: 477ae...feb
the amazing spidermamma Skrevet 27. april 2015 #7 Skrevet 27. april 2015 Hvis noe i et forhold ikke fungerer, har man (begge!) en plikt til å forsøke å reparere det som ikke funker. Du sier at det er uaktuelt å bryte opp, da regner jeg med at det er fordi det er barn involvert. Hvis han overhodet ikke er interessert i å jobbe for en endring (nå tar jeg utgangspunkt i at du sier at samme hva du gjør, er det ingenting som hjelper, derfor høres det ut som om du gjør det du kan), skjønner jeg ikke helt hvorfor han blir i forholdet?
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #8 Skrevet 27. april 2015 Skjønner ikke at sex er SÅ viktig... Anonymous poster hash: 3c5d3...6d1
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #9 Skrevet 27. april 2015 Hvorfor ønsker han og være sammen med deg om han ikke klarer å gå videre? Er det for å straffe deg? Seg selv? Jeg tror dere trenger en tur på fvk rett og slett. Jeg tror man kan leve uten sex dersom begge har lav sexdrift, men dersom dere begge ønsker og trenger nærhet. Men han ikke klarer det pga noe du har gjort, så høres det ut som dere kanskje ikke har det så greit ellers heller. Anonymous poster hash: 8c335...8a3
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #10 Skrevet 1. mai 2015 Han oppga ingen grunn til at han ikke tente på meg, han gjør bare ikke det. Og han sa at han ikke orker å tvinge seg selv til å ha sex med meg lenger, det går utover psyken hans. HI Anonymous poster hash: 2eddd...c85
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #11 Skrevet 2. mai 2015 Han oppga ingen grunn til at han ikke tente på meg, han gjør bare ikke det. Og han sa at han ikke orker å tvinge seg selv til å ha sex med meg lenger, det går utover psyken hans. HI Anonymous poster hash: 2eddd...c85 Men da ligger du med en annen en da. En som ikke får traumer av å ha sex med deg, det skulle vel gå an å finne. SÅ motbydelig er du vel ikke? Anonymous poster hash: 6daa2...e54
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #12 Skrevet 2. mai 2015 Han oppga ingen grunn til at han ikke tente på meg, han gjør bare ikke det. Og han sa at han ikke orker å tvinge seg selv til å ha sex med meg lenger, det går utover psyken hans. HI Anonymous poster hash: 2eddd...c85 Da burde han kanskje snakke med en psykolog. Her er det han som har problemer. Tenner han på andre?Hvorfor vil han fortsette forholdet? Hvorfor vil du fortsette? Er det da greit for han om du får deg en elsker? Anonymous poster hash: b4acb...5a1
Gjest Jigglewiggle Skrevet 2. mai 2015 #14 Skrevet 2. mai 2015 Dobbelpost fjernet. Jigglewiggle Brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #15 Skrevet 2. mai 2015 Så han vil ikke røre deg, psyker deg ned, har vært utro og du sier det er uaktuelt å forlate ham? Er mest deg jeg rister på hodet over, merker jeg. Anonymous poster hash: 41154...865
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå