Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #1 Skrevet 27. april 2015 Jobber 100% og har et barn. Barnet våkner som regel en gang om natten, men da går jeg bare å henter henne og legger henne i vår seng. Den siste tiden har jeg følt meg mer og mer sliten og idag sitter jeg på jobb uten å klare å gjøre noen ting! Hele kroppen føles tung og jeg vil bare legge meg under dynen og sove. Har bedt om ferie fra i morgen t.o.m. torsdag og håper jeg får det slik at jeg kan slappe av mens barnet er i barnehagen. Jeg spiser sunt og trener, men kroppen føles bare tyngre og tyngre. Anonymous poster hash: fd07d...b53
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #2 Skrevet 27. april 2015 Er du gravid? Får du nok tid for deg selv? Kan det være at kroppen din mangler noe? Jern, d vitamin? Anonymous poster hash: df5f5...c49
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #3 Skrevet 27. april 2015 Jeg er ikke gravid og mangler ikke noe av vitaminer. Har sjekket med blodprøver og de var fine, samt at jeg tar multivitaminer og omega-3 hver dag. Jeg får ikke nok tid for meg selv. Det vet jeg helt sikkert! Anonymous poster hash: fd07d...b53
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #4 Skrevet 27. april 2015 Jeg gikk på en smell i fjor. Var likt, veldig lite energi osv. Endte opp med antidepressiva. Jeg fikk definitivt ikke nok tid for meg selv siden jeg hadde en liten tass, ny jobb og en svært syk samboer. Hvis du ikke mangler noe så ville jeg ha anbefalt deg å gjøre noe for deg selv. Dra til hudpleier, frisør, kino, middag med venner etc. Du trenger nok litt avkobling fra hverdagen.. Anonymous poster hash: df5f5...c49
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #5 Skrevet 27. april 2015 Takk for tips. Gikk på en smell ifjor selv og ble sykmeldt i 2 mnd. Jeg har ingen venninner som gidder å dra på kino osv. De vil bare sitte hjemme med mann og barn. Jeg føler meg svimmel og jævlig, men føler ikke jeg kan bli sykmeldt ettersom jeg da mister bonusen min som er på noen tusen. Anonymous poster hash: fd07d...b53
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #6 Skrevet 27. april 2015 Jeg er gravid og null barn bortsett fra nurket i magen. Sliten og trøtt så nå ligger jeg rett ut på sofaen og våknet akkurat. Skulle egentlig vært på jobb. Forferdelig å være så sliten hele tiden! Det tærer på... Ta deg litt fri du ❤️ Anonymous poster hash: 2c316...05c
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #7 Skrevet 27. april 2015 Å! Jeg fikk fri tirsdag, onsdag og torsdag! Onsdag og torsdag er barnehagen stengt grunnet planleggingsdag, men da får jeg i alle fall morgendagen til å slappe av før det blir helligdagsjobbing på fredag og fri i helgen Anonymous poster hash: fd07d...b53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå