Gå til innhold

Dagens syteinnlegg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gravid. Ei uke til ks, og er elendig i dag.

Våknet småkvalm og svimmel. Plaget med lavt BT på morgenen og det første jeg må gjøre er å sette meg med et stort glass iskald og søt drikke. Solbærsirup i dag.

Levert unger i bhg og skulle gjøre klart soverom og vaske klær i dag.

Men her sitter jeg ennå plantet foran God Morgen Norge og kjenner at armer og bein er tunge som bly!

Jeg burde ikke klage, for de verste plagene dukket opp for ei uke eller to siden. Men når alle planer faller sammen så blir jeg så frustrert..

Gjenstår ennå endel før vi er klare for nye familiemedlemmet.

Anonymous poster hash: 6291b...25a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her kjente jeg meg igjen, gitt. 35 uker gravid, og er den siste tiden mye plaget med kvalme, lavt blodtrykk, smerter div steder, kynnere fra hel****, hodepine oooosv... 

Og vi skulle kjøpt seng, klesskap og pusset opp soverommet hennes. Vi skulle ha ryddet på loftet (er studd av ting fra de forrige huseierne, vi har arvet huset), samt ryddet i den eneste boden vi har, da alt består av flytteesker og esker etter nyinnkjøpte møbler etter innflytting for et halvt år siden... Dette får vi ikke gjort på et år eller to om vi ikke får gjørt det før babyen kommer :( 

Aaah... Så jeg klager sammen med deg. 

Anonymous poster hash: 72e0b...de1
Skrevet

Føler med dere!

Jeg er bare i uke 33+1. Har begynt og vaske nå, å alt annet er i hus (unntatt noen småting som måtte bestilles). Syns jeg er tidlig ute med vaskingen. Men så vet man jo ikke hvordan formen blir fremover. Begynner å bli tungt, sliter også med lavt Hb. Så tror jeg holder planen min med å være ferdig med alt til uke 36. Førstemann kom i uke 38 så man vet jo aldri.

Masse lykke til til dere begge to!

Anonymous poster hash: e80ee...2af

Skrevet

Lykke til med fødsler dere ;) Jeg vasket ikke sengetrekk eller ryddet rommet til babyen før de første modningsriene kom, da var det enda 2 uker til termin. 3 dager etter var hun ute da. Og jeg var dødssliten på slutten. Lov og klage - slapp av med god samvittighet. 

Anonymous poster hash: 3adc8...608
Skrevet

Burde jo fått gjort noe før, men jobbet fullt frem til forrige uke og da var det lite jeg fikk gjort hjemme etterpå. Sliten og med tre andre barn. Og mann som jobbet minst like mye som meg.

Fått spist litt og slappet av, så kanskje jeg får gjort litt utover dagen...

HI

Anonymous poster hash: 6291b...25a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...