Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #1 Skrevet 27. april 2015 Jeg har en 12-åring som i perioder er plaget med angstanfall, spesielt om kvelden. Han gå lange perioder uten å merke noe, for så å ha anfall nesten hver kveld i flere uker. Det må sies at han er ekstra disponert for angst fordi han har hyperkinetiske forstyrrelser og Tourettes, men det gjør jo ikke akkurat situasjonen bedre. Dere andre som er i samme situasjon, hvordan takler dere dette? Har dere koblet inn psykolog via BUP, eller har dere gode metoder som fungerer hjemme? Og hva føler og tenker dere selv? Jeg synes dette er vanskelig fordi jeg ser hvor vondt det er for ham. Han er så veldig, veldig redd og oppkavet og helt bunnløst fortvilet når det står på, og det skjærer meg i hjertet. Dette er tusen ganger verre å forholde seg til enn trass osv som ellers er vanlige utfordringer ved å ha barn synes jeg. Og mye vanskeligere å dele med andre fordi det er så mye mer uvanlig. "Alle" foreldre har gjennomgått litt vansker med søvn, mat, trass el, men ikke så mange har barn med angst. I hvert fall ikke som jeg har å snakke med. Derfor spør jeg her. Anonymous poster hash: 9e19b...44e
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #2 Skrevet 27. april 2015 Ingen? Anonymous poster hash: 9e19b...44e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå