Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #1 Skrevet 27. april 2015 Har tenkt å besøke min mor med bil og har 2 barn på 1,5 og 4 år. Tenkte å ta 2 overnattinger på turen. Skal reise via Sverige og kystriksveien til Karasjok. Kan det bli heftig med 2 overnattinger eller hva tror dere? Er veldig spent og vurderer å kjøre på natten. Anonymous poster hash: 8d843...767
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 27. april 2015 #2 Skrevet 27. april 2015 Jeg har tenkt å ta en overnatting på 110 mil, så jeg synes det høres bra ut med to for deg. Men jeg vet ikke om jeg ville valgt kystriksveien, kommer jo litt an på når du skal dra, men den tar jo ofte lengre tid å kjøre, og er turistsesongen begynt kan du banne på at du blir liggende bak italienske bobiler som kjører i 50...bare en tanke
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #3 Skrevet 27. april 2015 Vi kjørte 100 mil med 1 og 2 åring i fjor. Hadde 2 overnattinger og det gikk kjempefint. Anonymous poster hash: e592d...abf
soleia Skrevet 27. april 2015 #4 Skrevet 27. april 2015 Om de køyrer beinvegen er det nok med to overnattingar, men om de planlegg å ta heile kystriksvegen ville eg ha lagt inn minst ei overnatting til. Det er 7 ferjer på strekningen, og den tek mykje lengre tid enn E6. Ville planlagt å bruke litt tid på den strekningen om de skal ha utbyte av (den nydelege) omvegen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå