Gå til innhold

Fødte med haste KS for to uker siden.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og så i dag at jeg hadde blitt smittet av storebror med barnemark. Er det noen fare for at marken krymper opp i vagina? Hva med såret der oppe da evt?

Anonymous poster hash: 647c0...ff4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krymper ja. 😂😂😂 mente selvsagt kryper..

Anonymous poster hash: 647c0...ff4

Skrevet

Nei, fy f....! Da hadde jeg tatt inn på hotell med babyen og overlatt alt til mannen!

ÆSJ! Tenk å få noe sånt inn i såret.  :spy:

Anonymous poster hash: 5fab3...945
Skrevet

Såret har vel mer eller lukket seg nå? Sånn ellers tenker jeg at god hygiene burde holde :)

Anonymous poster hash: 137f4...d0b

Skrevet

Etter litt kjapp googling kunne jeg lese flere steder at mark kan krype opp i skjeden. Ett sted sto det også at de kan krype opp i livmor også. Man kan få betennelse i skjede og slimhinner. Mulig du bør høre med fastlege. Du må uansett ta kun. Og når flere i hjemmet er smittet bør alle kures.

Anonymous poster hash: 487dc...1d7

Skrevet

Klipp neglene dine og vær ekstremt nøye med hygienen fremover så går det bra. Dra til legen i dag å få medisiner. Barn kan gå i bhg. igjen, evt. skole igjen, etter påbegynt behandling. Du må sørge for å ikke ta på operasjonssåret ditt uten å være helt ren på hendene. Ta kontakt tidlig med legekontoret og ikke dusj først da det er lettere å få skikkelige prøver før dusj, tidlig om morgenen før avføring i do.

Anonymous poster hash: 075a4...2e0
Skrevet

Ta kontakt med lege. 

Anonymous poster hash: 6f7dc...b4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...