Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #1 Skrevet 26. april 2015 Venner, på hils, likegyldighet eller uvenner, og hvorfor? Anonymous poster hash: a5259...4f5
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #2 Skrevet 26. april 2015 Her har vi fem enheter på rekke. Vi er nære venner av folka i den ene boligen, på hils med folka i den ene, og "gode naboer" med de to andre - type slår av en prat eller tre, men er ikke inne hos hverandre så veldig ofte. De nære vennene var det før vi ble naboer. De vi knapt kjenner har barn som er mye eldre enn våre og de fremstår lite sosiale generelt. De to gode naboene har unger på våre sin alder og er omgjengelige folk, men vi har nok ikke voldsomt mye til felles. Anonymous poster hash: 3ab43...8d2
Kaviar88 Skrevet 26. april 2015 #3 Skrevet 26. april 2015 (endret) Bor i eneboligområde, hvor jeg bor i en enebolig med leieboere i kjelleren. Hilser på de jeg vet bor rundt her og som vet at jeg bor her. ( Altså hilser=sier hei/nikker, vinker hvis de kjører forbi eller hvis det faller seg sånn; snakker litt.) Det er lite barn her på mine barns alder, mest mye eldre eller mye yngre, så da faller det bort å bli kjent pga ungene. Hvorfor? Fordi jeg er litt sjenert... Syns slike småpratgreier er så anstrengende, og da blir det til at jeg unngår det. Skulle jo i blant ønske at jeg turte å ta mer kontakt, men Men... Endret 26. april 2015 av Kaviar88
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #4 Skrevet 26. april 2015 Aner ikke hvem noen er. Bor i studentby så det skiftes ut folk hele tiden Jeg liker og ikke kjenne naboene Anonymous poster hash: b4735...7d0
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #5 Skrevet 26. april 2015 HVORDAN forhold??? Really? Anonymous poster hash: 7530a...a84
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #6 Skrevet 26. april 2015 Helt greit. Blir litt småsnakk når jeg ser de ute men vet egentlig veldig lite om de. Det er veldig hyggelige folk så har ikke vært redd for å spørre om hjelp når jeg har trengt det. Den ene gangen hadde småen nesten 40 i feber å5 hadde ingen stikkpille. Da ringte jeg på til naboen som har barn på samme alder å fikk stikkpiller av de Anonymous poster hash: 14026...52f
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #7 Skrevet 26. april 2015 Jeg nikker til dem, smiler muligens. Har ikke noe ønske om å ha noe forhold til naboene mine, jeg nikker av høflighet. Anonymous poster hash: 6466d...d19
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #8 Skrevet 27. april 2015 Kun på hils med de fleste, og sånn vil jeg ha det 😊 Har et eldre par her som stadig skravler litt da, veldig hyggelige mennesker. Anonymous poster hash: 4d597...475
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #9 Skrevet 27. april 2015 På hils. Og det er ok. Liker naboen på den ene siden, de er søte og hyggelige. Liker ikke naboen på den andre siden, de er rare og gretne. Anonymous poster hash: a91f9...3fd
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #10 Skrevet 27. april 2015 Vegg i vegg har jeg en hyggelig mann, slår ofte av en prat, og på sommeren sitter vi ofte ute på benken og skravler. Naboen på andre siden, der prater jeg litt med mannen i huset, han er stort sett hyggelig, men skal til tider klage over at bilen min ikke er nyvasket, plenen min ikke nyklippet, snøen ble ikke måket raskt nok i min hage. Fruen i huset der sier jeg bare hei til, hun er alltid sur. Bor i et stort borettslag, og har faktisk fått en god venninne her. Vi har barn som er like gamle. Skravler og med de andre mødrene, der vi har barn på samme alder. Stort sett masse hyggelige mennesker her. Anonymous poster hash: d9a36...5b9
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #11 Skrevet 27. april 2015 Vi er de mest forhatte naboene i nabolaget vårt fordi mannen min og en av de gamle traverene i nabolaget har blitt uvenner og han andre har fortalt masse løgner om oss til resten av naboene. Så vi har naboer som ikke går over veien for å spytte på oss om vi står i brann engang. Det går egentlig helt fint da vi har en svær tomt og bor litt for oss selv. Anonymous poster hash: d5976...781
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #12 Skrevet 27. april 2015 Bor i blokk med to innganger og 6 leiligheter i hver inngang. I inngangen ved siden av er det bare to som hilser, en somalisk mann og dame. I min inngang er jeg god venn med hun ene som bor, vi har jevnaldrende barn og er ofte samme. En annen småprater jeg med, ene paret hilser ikke så har gitt opp å hilse, de to andre parene som bor i inngangen er jeg på hils med Anonymous poster hash: 8f3e3...18e
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #13 Skrevet 27. april 2015 På hils med de fleste, prater en del med noen andre og god venn med et par av dem Anonymous poster hash: 34046...b3d
klg,2 boys now:) Skrevet 27. april 2015 #14 Skrevet 27. april 2015 Stor hage med for det meste eldre folk i nabo husene med tilsvarende store hager.er på hils med alle.det ene naboparet har en hund som hele tiden stikker av og de trenger meg for og få tak i den igjen.så prater endel med de. Naboen på andre siden av veien har vi litt mere med og gjøre,vært ute og spist sammen og prater endel med de
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #15 Skrevet 27. april 2015 Vi er på hils med alle de nærmeste naboene og slår av en prat når det passer (bortsett fra han ene som overhode ikke virker interessert). Den ene familien med barn har vi et tett forhold til gjennom å dele på henting, bringing, passe hverandres barn osv. Anonymous poster hash: 7634a...d98
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #16 Skrevet 27. april 2015 Jeg liker ikke naboen min.Bor i blokk.Å de holder meg våken hver jævla natt.Er dritt lei av å ikke få sove .Merker det går utover livskvaliteten. Anonymous poster hash: 560c9...a2a
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #17 Skrevet 27. april 2015 På hils med de fleste, prater litt overfladisk med noen. Har også et par kollegaer i nabolaget så de er også blitt venner Anonymous poster hash: d5cd4...4de
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #18 Skrevet 27. april 2015 Har et kjempebra forhold. Er mye på besøk til hverandre. De 3 naboene har ikke barn selv, men passer gladelig barna våre. Se fungerer som ekstra besteforeldre. Vi er heldige! 😀 Anonymous poster hash: 77900...c94
sug lut Skrevet 27. april 2015 #19 Skrevet 27. april 2015 På hils med en haug, prater med mange, omgås ingen.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #20 Skrevet 27. april 2015 Har tre naboer. Bor i et helt nytt byggefelt og flyttet inn i fjor. Er på hils med og snakket litt overfladisk med to av de. Tredje vet jeg kanpt hvordan ser ut da de aldri viser seg ute. Anonymous poster hash: 14e2f...3be
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #21 Skrevet 27. april 2015 Jeg har naboer av alle slag, fra familie og mine beste venner til folk jeg virklig ikke liker. Anonymous poster hash: b3fe0...b7f
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #22 Skrevet 27. april 2015 Samboer er bedre kjent med de enn hva jeg er, da hans familie har bodd i huset siden de bygget det på 60-tallet. Jeg smiler/vinker om jeg går forbi eller kjører forbi noen av dem her vi bor (alle bor i en slags "halvsirkel" rundt postkassene/innkjørselen til nabolaget, vi er 7 hus), men har aldri pratet med noen av dem. Jeg synes småprat er superkleint. Anonymous poster hash: 5e964...921
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #23 Skrevet 27. april 2015 to av naboene har barn på samme alder, så når vi er ute likt så leker barna sammen, ellers hilser vi på de fleste andre. En av våre nærmeste naboer har også barn på samme alder som her, men de overser oss totalt, til og med på butikken 😆 Anonymous poster hash: d03cf...bf7
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #24 Skrevet 27. april 2015 Høflig og distansert. Anonymous poster hash: 3a1ba...f10
Sint naken biltyv Skrevet 27. april 2015 #25 Skrevet 27. april 2015 Bor litt øde men har endel naboer sånn rundt omkring langs grusveien inn til oss. Er på hils med alle og slår av en prat veldig ofte. Flotte folk alle sammen😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå