Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #1 Skrevet 26. april 2015 Jeg har ødelagt livet hans siden jeg valgte å beholde barnet vårt. Jeg gjør alt for å gjøre livet hans surt. Og grunnen til jeg er alene nå er at jeg er så ufordragelig. Men der er da vel pokker meg ikke min feil hvem han stikker pulken sin inn i...Han var utro mot meg..vel ikke ifølge han selv da. Jeg er lei meg og får ikke sove.. Anonymous poster hash: fcc02...a66
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #2 Skrevet 26. april 2015 Vet det ikke er lett, men ikke hør på han. Det er akkurat som å høre eksen min. Siden du blir lei deg så kan det være av to grunner, 1, du er ikke ferdig med han og 2, du føler deg ensom og tenker derfor at han har rett i det han sier. Jeg er fortsatt alene etter mange år, men jeg har skjønt at det han sier gjør han bare for å knekke meg. Ikke la han gjøre det. Han bruker bare ord, og så lenge du viser at det sårer så kommer han til å fortsette. Ikke la det gå inn på deg, ikke svar når han sier slikt og vit at du fortjener så mye bedre at han kan få lov til å være den umodne her. Anonymous poster hash: e02cd...9a2
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #3 Skrevet 26. april 2015 Vet det ikke er lett, men ikke hør på han. Det er akkurat som å høre eksen min. Siden du blir lei deg så kan det være av to grunner, 1, du er ikke ferdig med han og 2, du føler deg ensom og tenker derfor at han har rett i det han sier. Jeg er fortsatt alene etter mange år, men jeg har skjønt at det han sier gjør han bare for å knekke meg. Ikke la han gjøre det. Han bruker bare ord, og så lenge du viser at det sårer så kommer han til å fortsette. Ikke la det gå inn på deg, ikke svar når han sier slikt og vit at du fortjener så mye bedre at han kan få lov til å være den umodne her. Anonymous poster hash: e02cd...9a2 Jeg er over han syns han bare blir vanskeligere og vanskeligere å ha med å gjøre. Men såklart det går inn på meg det han sier. Det nydelig barnet vi har ønsker han at ikkr var født...skjønner ikke hvordan en person kan si noe sånn.. Anonymous poster hash: fcc02...a66
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #4 Skrevet 27. april 2015 En sånn fyr er jo totalt dum i skallen. Du får bare tenke med deg selv at hans mening ikke er verd å bruke en eneste kalori på, det er jo så dumt sagt at man ikke kan ta ham alvorlig. Anonymous poster hash: 107d6...6f5
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #5 Skrevet 27. april 2015 Pulken 😂 Anonymous poster hash: 0bcca...596
petitt Skrevet 27. april 2015 #6 Skrevet 27. april 2015 Drit i det, han ødelegger jo livet sitt selv om han har sex og får barn når han ikke vil ha barn. Han vet vel hvordan unger blir til han også. Mannfolk som legger all skyld på damene er patetiske. Bruk kondom da, eller hold deg unna. Kun han kan ta ansvar for seg selv og sin fremtid, ingen andre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå