Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #1 Skrevet 26. april 2015 Er gravid, kvalm og helt utslitt. Hele helga har blitt tilbrakt på sofaen og jeg gråter for det første fordi jeg sikkert er hormonell og for det andre fordi jeg er så sliten at jeg ikke orker å gå på jobb. For det tredje av frustrasjon fordi jeg syns det er så fælt å ringe meg syk på jobb... Noen som har tips til mer energi? Bortsett fra å gå å legge meg straks har jeg null peiling på hva som kan hjelpe. Anonymous poster hash: dd870...8b4
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #2 Skrevet 26. april 2015 Kjære deg, du må komme deg til legen i morgen og få en sykmelding!!! Har hatt det akkurat sånn jeg også..... *klem* Anonymous poster hash: 27cb4...fb1
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #3 Skrevet 26. april 2015 Da får du deg en sykemelding! Så får di som går lekende lett gjennom svangerskapene tenke hva di vil. Jeg har vært der du er. Min kropp var helt i ubalanse hele svangerskapene. Jeg er aldri syk til vanlig, og bruker ikke egenmelding på annet enn sykt barn. Men i svangerskapene var jeg helt ubrukelig, ihverfall i den jobben jeg hadde da. God bedring!! Anonymous poster hash: a8143...7e9
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #4 Skrevet 26. april 2015 I tillegg presterte akkurat samboeren min å si: Du later bare som for å slippe jobb i morgen du. Det hjalp jo på tårene... Jeg ER så sliten at jeg ikke har ord. Har presset meg i flere uker allerede og syns selv jeg har blitt en sutrekjerring som klager over å være sliten, kvalm og ha vondt hele tida... HI Anonymous poster hash: dd870...8b4
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #5 Skrevet 26. april 2015 Ring deg inn syk i morgen og få deg en legetime og sykemld. Be de sjekke blod- og jernverdier og stoffskiftet, selv om man blir sliten av å være gravid og dårlig form, så kan det jo være kjekt å vite om det ligger noe annet bak. Du får ikke noen medalje eller takk for å kjøre deg selv i grøfta.... Som legen min sier, så er det en gang du skal ta godt vare på kroppen din, så er det når du er gravid! Tenk på den lille i magen, de blir også påvirket av hvordan du har det. Og ang småsure samboere; så er det ikke han som driver og lager et helt menneske inne i kroppen sin, så han kan bare lukke munnen sin pent igjen. Makan til lite empati. Klem til deg! Anonymous poster hash: 78442...4c0
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #6 Skrevet 26. april 2015 Ring deg inn syk i morgen og få deg en legetime og sykemld. Be de sjekke blod- og jernverdier og stoffskiftet, selv om man blir sliten av å være gravid og dårlig form, så kan det jo være kjekt å vite om det ligger noe annet bak. Du får ikke noen medalje eller takk for å kjøre deg selv i grøfta.... Som legen min sier, så er det en gang du skal ta godt vare på kroppen din, så er det når du er gravid! Tenk på den lille i magen, de blir også påvirket av hvordan du har det. Og ang småsure samboere; så er det ikke han som driver og lager et helt menneske inne i kroppen sin, så han kan bare lukke munnen sin pent igjen. Makan til lite empati. Klem til deg! Anonymous poster hash: 78442...4c0 Han sier noen ugjennomtenkte ting i ny og ned, og jeg er nok litt hormonell og overfølsom i tillegg. Var hos legen på kontroll på fredag, og alle verdiene er bra. Så er nok bare babyen som sliter meg ut.... Anonymous poster hash: dd870...8b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå