Gå til innhold

Faenfaenfaen! Kan noen med datakunnskap hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere vet når dere feks har logga dere inn på facebook på en maskin.. Og så logger dere da ut igjen. Dersom dere logger ut, og trykker på første bokstaven i epostadressen deres, i det tomme feltet, da "husker" maskinen at du har vært innlogga før og hele epostadressen kommer opp slik at du slipper å skrive inn hele på nytt. 

Vel, her er saken! Jeg har tatt mannen i å være litt utro. Eller ikke være utro i den forstand, men snakke med jenter osv.. Dette har foregått på en datingside. Jeg oppretta en egen bruker der, med en ny-oppretta epostadresse. Jeg har skrevet til mannen min på hans profil at jeg er veldig interessert i å bli kjent med han osv, send meg gjerne en mail på.... Epostadressen min! Jeg logga ut, og når jeg da skulle logge inn igjen noen timer senere, så husket maskinen brukernavnet mitt ( som er epostadressen min ). 

Mannen kommer hjem fra sjøen om noen dager, da må dette være fjernet, eller så blir jo hele opplegget mitt ødelagt. Han har en stasjonær pc som dumme meg har brukt, så brukernavnet mitt er jo lagra... Hvordan i huleste får jeg bort dette?

Hjeeelp meg!

Anonymous poster hash: 0ad27...286
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får bok kanskje svar fra noen her som husker sikkert, men jeg mener at det skal ligge noe i verktøylinja som heter noe sånn som "autolagring" eller "autoutfylling" et eller annet...

Lykke til :)

Anonymous poster hash: ef723...29b

Skrevet

Det går an å slette, jeg husker ikke helt hvordan...

Anonymous poster hash: 823e3...d00

Skrevet

Hvilken nettleser bruker du?

Anonymous poster hash: 61840...060
Skrevet

Hvis du har vært på dataen hans og vil slette spor bør du uansett slette historikken på dataen. Ellers ser hva jo hva du har vært inne på uten problemer.

Anonymous poster hash: 158bc...192

Skrevet

Først av alt... hvilken nettleser har du?

Anonymous poster hash: 6ca46...7fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...