Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #1 Skrevet 26. april 2015 Mine pavlovaer blir så seig at de er nesten umulig å skjære i (må bokstavlig talt skjære med kniv). Hva gjør jeg feil? Anonymous poster hash: 9faa8...057
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 26. april 2015 #2 Skrevet 26. april 2015 Hmm... Pisker du marengsen lenge nok? Jeg pisker i 15 minutt.. Ellers har jeg ingen forslag.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #3 Skrevet 26. april 2015 Hmm... Pisker du marengsen lenge nok? Jeg pisker i 15 minutt.. Ellers har jeg ingen forslag. Pisker i 20 minutter. Anonymous poster hash: 9faa8...057
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #4 Skrevet 26. april 2015 Men det er jo da de er best. Har fått servert noen pavlovaer som har vært som skum inni, ikke marengsaktig i det hele tatt. Det er så utrolig skuff! Anonymous poster hash: b1324...ad4
Zarina Skrevet 26. april 2015 #5 Skrevet 26. april 2015 Du kan prøve å steke den litt lenger på lavere temperatur eller lag en tynnere bunn. Evt kan du teste ut en annen oppskrift, hvis du ikke allerede har prøvd forskjellige da... Er også en mulighet for at du har brukt litt mye eddik. Når det er sagt så synes jeg kaken er best med seig bunn jeg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå