Gå til innhold

Hm, merkelig.. sykemeldt men

Anbefalte innlegg

Skrevet

greier og feste med venner, og kjøre turer til andre kanten av landet? Men og jobbe (der han sitter på ræva uansett) og betale bidrag, greier han ikke. Krever også at jeg sender med det beste av utstyr osv osv, kjøre barnet mer enn han så han kan spare bensin. Godt og ha sagt det et sted, heldig hun dama med et barn på slep som har funnet han  :sjokkert: Jævla latsabb og slask, angrer ikke en dag jeg ble kvitt han! Heldigvis har jeg en samboer også, og vi har en helt grei økonomi, bare trasig at han ikke bidrar en dritt for barnet sitt. 

Anonymous poster hash: c1806...729
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du høres egentlig bare bitter ut.

Jeg har også en ex som ikke bidrar med noe som helst, men det kunne ikke falt meg inn å omtale han på den måten.

Anonymous poster hash: 3451e...a5f

Skrevet

Du høres egentlig bare bitter ut.

Jeg har også en ex som ikke bidrar med noe som helst, men det kunne ikke falt meg inn å omtale han på den måten.

Anonymous poster hash: 3451e...a5f

Hehe, bitter nei? :) Men jeg syns han er en latsabb og slask, ja. Og det hadde du og syntes om du kjente han. 

Skrevet

Hvis han er sykmeldt pga psykisk sykdom, så greier han å dra på fest, reise bort osv.......

Anonymous poster hash: 5ee08...22b
Skrevet

Hvis han er sykmeldt pga psykisk sykdom, så greier han å dra på fest, reise bort osv.......

Anonymous poster hash: 5ee08...22b

Men er man så psykisk nedbrutt at man ikke kan jobbe, bør man da frivillig ha samvær med barn? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...