Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #1 Skrevet 26. april 2015 Tenker da hvor mange: Bukser. Topper/t-skjorter. Gensere. Kjoler. Skjørt. Shortser. Jeg har nå bestemt meg for å kaste inn håndkle når det gjelder slanking. Gidder rett og slett ikke prøve mer. Er så lei av å mislykkes. Er 1.72 høy og veier 78-80 kg. Magen er værst. Har ganske mye klær og masse er nå for trangt. Har tenkt til å skjerpe meg når det gjelder det å handle klær. Så nå skal jeg kjøpe nye i den str jeg nå må ha, men vil da bare ha akkurat det jeg trenger og ikke lenger bugnende skap. Så hva kan jeg klare meg med? Kanskje et dumt spørsmål, men har alltid hatt kjempemye. Så vil bare ha det jeg trenger. Kan nevne at jeg jobber i bhg så trenger ikke pene jobbeklær. Anonymous poster hash: d64fb...f1f
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #2 Skrevet 26. april 2015 Det spørs hvor ofte du skifter og hvor ofte du vasker klær. Og hvor lang tid de bruker på å tørke. Så kan du jo regne ut sånn ca. Anonymous poster hash: 0c141...1b5
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #3 Skrevet 26. april 2015 Det er jo veldig forkjellig hva man synes man trenger, men for for min del har jeg funnet ut at hvis jeg har en garderobe som når alt er rent kan settes sammen til antrekk som holder til ca 10-14 dager + et par finkjoler så bør det holde. Jeg innså da jeg var ferdig med fødsler at jeg hadde gått opp en størrelse og at jeg ikke kom til å gå den størrelsen ned igjen, dermed ga jeg bort alle mine gamle skatter (dvs alt i min tidligere garderobe som ikke lenger passer) og startet på nytt med en begrenset mengde klær som kunne kombineres på mange forskjellige måter. Jeg er veldig fornøyd med valget. Hva man trenger kommer jo veldig an på klesstil og hva som er praktisk for deg, men min smak og med min jobb endte jeg på mye skjørt og hverdagskjoler som kunne kombineres med forskjellige typer gensere, topper og jakker. Anonymous poster hash: a59ba...b99
Giss Skrevet 27. april 2015 #4 Skrevet 27. april 2015 Man trenger klær til hverdagsbruk så man har nok å ta på seg når man vasker. Der får du vurdere litt i forhold til dine rutiner. I alle fall to par bukser, to kortermete til varme dager, to langermete til de vanlige og en varm innejakke/genser til å ha over når det er kaldt. To shorts/lette skjørt om du bor i et område hvor det blir fint og varmt om sommeren. Sokker/strømper og undertøj etter hvor ofte du skifter og vasker. I tillegg et eller annet du kan ha på deg om du skal pynte deg for en anledning. Det vil jeg si er et minimum - men det er jo ganske behagelig å ha litt mer å gå på, og har man gulpebarn eller barnehageunger som ofte skitner seg selv og andre til er det greit å ha litt ekstra skifteklær i skapet.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #5 Skrevet 27. april 2015 Tja, jeg går aldri med kjørt og ytterst sjeldent meg kjoler, så jeg ville sagt 0 kjørt og 1-2 kjoler, mens en venninne av meg knapt har en eneste bukse og sikkert ville svart 4-5 kjørt og ditto kjoler. Jeg for min del har 3 bukser som jeg veksler mellom, 6-7 topper/singleter, 6-7 gensere og 3 kardigans. Jeg tror jeg har tre shorts også og en kapribukse. Det holder for min del. Anonymous poster hash: 6d37c...d51
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #6 Skrevet 27. april 2015 Tja, jeg går aldri med kjørt og ytterst sjeldent meg kjoler, så jeg ville sagt 0 kjørt og 1-2 kjoler, mens en venninne av meg knapt har en eneste bukse og sikkert ville svart 4-5 kjørt og ditto kjoler. Jeg for min del har 3 bukser som jeg veksler mellom, 6-7 topper/singleter, 6-7 gensere og 3 kardigans. Jeg tror jeg har tre shorts også og en kapribukse. Det holder for min del. Anonymous poster hash: 6d37c...d51 Du verden, hva som skjedde med "s"-ene i "skjørt" der? Jeg vet at det skrives skjørt med s altså Anonymous poster hash: 6d37c...d51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå