Gå til innhold

Hvis du skal på venninnedag og dresscode er "litt pyntet"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tar du på deg da?

Er en overraskelse venninnebursdag/dag så det er litt opplegg hele dagen, og dette var dresscode. Ingen mulighet for skifte i løpet av dagen.

Anonymous poster hash: 7e807...53f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pen hverdagslig bluse/topp og pene bukser ( ikke hverdagsjeansen, men ikke dressbukse heller )

Anonymous poster hash: 52a52...dce

Skrevet

Hva tar du på deg da?

Er en overraskelse venninnebursdag/dag så det er litt opplegg hele dagen, og dette var dresscode. Ingen mulighet for skifte i løpet av dagen.

Anonymous poster hash: 7e807...53f

vet du hvor dere skal? I så fall kan du jo pynte deg etter det. Men jeg tenker "litt pyntet" er som om man feks skal på byen. En eller annen ålreit bukse/ evnt skjørt, en litt pyntet topp. Personlig hadde jeg vel gått for sort "skinny jeans", støvletter, pynta topp, og passende jakke utenpå (etter været og hvor kaldt det er den dagen).

Anonymous poster hash: f0b18...559

Skrevet

En enkel cocktailkjole med en strikkegrenser og et par kule sko så kan du ta med et par stilige sko, kul jakke og festsmykker så kan du bytte og freshe deg opp på et toalett eller bad til kvelden.

Anonymous poster hash: a2c27...f07

Skrevet

Enkel kjole og hæler.

Skrevet

Kjole som både fungerer med et par fine sneakers på dagen og noen pene hæler på kvelden

Anonymous poster hash: 573f3...71f

Skrevet

Da hadde jeg tatt et par pene jeans, en hvit enkel bluse, blazer og ankelstøvletter. Og noen store øredobber og kule solbriller.

Skrevet

Fin bukse og en fin topp. Og høye hæler. :-)

Anonymous poster hash: 84391...f67
Skrevet

Kommer helt an på venninnegjengen, og hvordan dere kler dere til hverdags og fest :)

Jeg ville brukt ankelstøvletter, en kjole eller skjørt og en fin topp. Kunne også ha gått i svart bukse og en mer pyntet topp, avhengig av hva vi skulle. 

Skrevet

Jeg ville brukt neutrale men pene bukser og tatt en litt festfin topp på, som jeg kunne skjule under en strikkejakke eller lignende mens jeg var på jobb, og så ville jeg hatt litt pene sko og tynne strømper med i en veske, så jeg kunne bytte det ut etter arbeidsdagen, og et pyntet hårspenne det tar 10 sek å sette på.

Skrevet

Nå bruker jeg en del kjole, så hadde hatt på meg kjole.

Anonymous poster hash: bcedd...59e
Skrevet

Jeg har aldri høye heler og veldig mye kjoler og skjørt både pga jobben min og hjemme. Så cocktailkjole og høye heler her😊

Skrevet

Vet venninnen din at det er overraskelsedag?

Kjipt om alle andre kommer litt pyntet og hun er eneste som kommer i hverdagsklær..

Evt ha med noe som hun kan skifte til hvis hun føler seg litt ukomfortabel 😊

Kos dere!!

Anonymous poster hash: 69cfd...d1a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...