Gå til innhold

Ønsker meninger og erfaringer:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår har en venninne som både er nabo og Klassevenn.. Kjempesnill og søt jente.. Og hun er her hele tiden.. Det vil si hun spiser alle måltid iløpet av dagene her hos oss. Bortsett fra frokost og Evt skolemat. Vi har fire andre barn og de har jo også venner på besøk, men de går hjem for å spise innimellom.. Av og til spiser de middag her.. Dilemmaet er jo at jeg alltid må lage ekstra middag og vi har jo egentlig ikke råd til dette. Jeg vil heller ikke jage jenta og få henne til å føle seg uvelkommen.. Men skulle ønske hun spiste litt hjemme også😂 hva gjør dere ang besøk og mat? De er 12 år forresten :) ellers har vi barn i alder 4-19.. Så det sier seg selv at det går mye mat :)

Anonymous poster hash: 2f3d9...f28

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Himmel! Er hun ikke hjemme hos foreldrene da? Gjør vel lekser, og går på fritidsaktiviteter? Har selv 5 barn, og her spiser de stort sett hjemme hver dag. Lekser skal gjøres før eventuelt besøk. Folk får komme på besøk etter middag og lekser.

Anonymous poster hash: a93e8...fd3
Skrevet

Jeg ville blitt bekymret for hvordan det eeegentlig er hjemme hos denne jenta.

Er ikke sikkert at hun har det bra hjemme hvis hun spiser alle måltider hos dere uten at foreldrene reagerer!

Virker pussig at foreldrene ikke følger henne bedre opp enn de gjør.

Anonymous poster hash: bb705...982
Skrevet

Jeg reagerer også på at hennes foreldre lar henne spise middag (hver?) dag hos andre. Hvordan er foreldrene og hvilke avtaler har du med dem?

Skrevet

Merkelig. Tenker hun ikke kan ha det bra hjemme..... Jeg hadde IKKE latt mine barn spise borte hver eneste dag!!

Anonymous poster hash: 372f7...0fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...