Gå til innhold

Noen som har fjernet spiralen selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk det greit? Trådene på min er lange. 

Anonymous poster hash: cc4bc...2a2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ville jeg ikke gjort. Ta deg en tur til legen!

Anonymous poster hash: 7d7ee...d37

Skrevet

jeg gjorde det. kobberspiral. ikke anbefalt så best å dra til legen

Anonymous poster hash: 62e9a...a4a
Skrevet

Whaaaat???? 😳😨😱

Anonymous poster hash: 4a5b5...85c

Skrevet

Jeg gjorde det med min forrige hormonspiral, men som sagt over her er det jo ikke anbefalt... Hadde plagsomt lange tråder, fikk godt tak i begge to, helt smertefritt ...og vips var jeg klar for å lage nr 3...snart fyller hun 3 år!

Anonymous poster hash: 5fb46...37e
Skrevet

Det var mannen min som foreslo det, og han er faktisk lege selv... Han sier at man ikke egentlig trenger være lege for å gjøre det.

Av diverse grunner jeg ikke vil gå inn på nå passer det dårlig å få ordnet legetime på det tidspunktet jeg ønsker å få fjernet spiralen... Blant annet er det i sommerferien, hvis fastlegen min har ferie risikerer jeg  å komme til en av de andre legene, og jeg kjenner for mange av de andre legene på legekontoret personlig til at jeg ønsker det. Har ikke tatt noen avgjørelse den ene eller den andre veien, ville bare høre andres erfaringer. 

Skrevet

Hvis mannen din er lege, så kan vel han gjøre det?

Anonymous poster hash: 4278c...845
Skrevet

Det var mannen min som foreslo det, og han er faktisk lege selv... Han sier at man ikke egentlig trenger være lege for å gjøre det.

Av diverse grunner jeg ikke vil gå inn på nå passer det dårlig å få ordnet legetime på det tidspunktet jeg ønsker å få fjernet spiralen... Blant annet er det i sommerferien, hvis fastlegen min har ferie risikerer jeg å komme til en av de andre legene, og jeg kjenner for mange av de andre legene på legekontoret personlig til at jeg ønsker det. Har ikke tatt noen avgjørelse den ene eller den andre veien, ville bare høre andres erfaringer.

Da kan jo mannen din ta den ut 😃👍

Anonymous poster hash: 9cd6d...4c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...