Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #1 Skrevet 26. april 2015 Vi har nå sponplater som er tapetsert, antar/tror det er spon under. Gulvbelegg på gulvene. Har lyst til å pusse opp, men aner virkelig ikke hva jeg vil ha på veggene. Det enkleste tror jeg blir å spakle hull og pusse ned, male over og evt tapetsere en vegg i kontrast. Det kan jeg tenke meg. Men så frister det litt med disse panelplatene også. Det er pent synes jeg, men mulig at jeg blir lei det etterhvert. Huset er ganske kompakt, om jeg kan si det sånn. Rommene går litt i hverandre. Hva har du hjemme og hvilke farger? Gi meg inspirasjon Hva må jeg tenke på, synes det er så vanskelig å planlegge. Hvis vi legger parkett, så hadde det vært ønskelig med gulvvarme under, det skal vist være ganske enkelt å få til... Noen som har gjort det? Anonymous poster hash: f7575...90b
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #2 Skrevet 26. april 2015 Vi har gipsvegger med hvit tapet over og ekte tregulv. I mitt nye hus planlegger jeg malte gipsvegger, gjerne en pyntetapet her og der, og i noen rom panel. Panel i alle rom blir for mye. På gulvet har jeg tenkt høytrykkslaminat fra Pergo eller Berry Alloc. Det er høykvalitetsmerker. Tregulvet vi har nå er veldig pent, men jeg hater at det blir så lett hakk i det. Laminat tåler mye mer og er mye mer praktisk med tanke på barn og hund/katt. Til gulvvarme anbefaler jeg varmefolie. Anonymous poster hash: 79bf5...fe6
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #3 Skrevet 26. april 2015 Har to stuer. I den en har vi gulv i heltre eik og glatte malte gipsvegger. I den andre har vi eikeparkett på gulv og tapetserte gipsvegger. Panelplater har vi på soverommene, jeg synes ikke det er fint i stua. Anonymous poster hash: 367d7...27f
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #4 Skrevet 26. april 2015 Vi har panelplater i hele huset,og pergo laminat i stue,kjøkken og soverom,resten fliser. Anonymous poster hash: ab4ab...010
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #5 Skrevet 26. april 2015 Vi har panelplater i hele huset,og pergo laminat i stue,kjøkken og soverom,resten fliser. Anonymous poster hash: ab4ab...010 Hvilken laminat har dere fra Pergo? Kunne tenkt meg å se bilder av ferdig gulv. Anonymous poster hash: 79bf5...fe6
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #6 Skrevet 26. april 2015 Panelplater og ordentlig panel på veggene. Laminat på gulvene, stort sett berry alloc lys eikefarget. Anonymous poster hash: 0086b...ff8
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #7 Skrevet 26. april 2015 Panelplater og ordentlig panel på veggene. Laminat på gulvene, stort sett berry alloc lys eikefarget.Anonymous poster hash: 0086b...ff8 Vi vurderer Berry Alloc original elegant eik natur. Har dere den? Er det mulig å få se bilder? Anonymous poster hash: 79bf5...fe6
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #8 Skrevet 26. april 2015 Fraråder i alle fall gips! Glatte fine overflater, det er ikke det, men det skal absolutt ingen ting til før det blir sår og skader. Dessuten noe herk å henge opp noe på. Og fullstendig dødt. Tror det blir panelplater og et eller annet laminatgulv her etter hvert. Anonymous poster hash: 109af...9f1
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #9 Skrevet 26. april 2015 Gips er billig, og med riktig utstyr går det fint å henge opp ting. Det er også mer støyisolerende og brannsikkert. Anonymous poster hash: 79bf5...fe6
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #10 Skrevet 26. april 2015 Malt gips på alle vegger. Parkett på gulv med unntak av bad, gang og vaskerom. På bad og vaskerom har vi et slags vinylbelegg, og i gangen betong malt med epoxy. Anonymous poster hash: 3d669...a73
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #11 Skrevet 26. april 2015 Panelplater og ordentlig panel på veggene. Laminat på gulvene, stort sett berry alloc lys eikefarget.Anonymous poster hash: 0086b...ff8 Vi vurderer Berry Alloc original elegant eik natur. Har dere den? Er det mulig å få se bilder?Anonymous poster hash: 79bf5...fe6 Husker dessverre ikke akkurat hva den heter. Ser lit lysere ut i virkeligheten enn på bildet. Anonymous poster hash: 0086b...ff8
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #12 Skrevet 26. april 2015 Panelplater og ordentlig panel på veggene. Laminat på gulvene, stort sett berry alloc lys eikefarget.Anonymous poster hash: 0086b...ff8 Vi vurderer Berry Alloc original elegant eik natur. Har dere den? Er det mulig å få se bilder?Anonymous poster hash: 79bf5...fe6 Husker dessverre ikke akkurat hva den heter. Ser lit lysere ut i virkeligheten enn på bildet.Anonymous poster hash: 0086b...ff8 Var ikke den jeg tenkte. Har lyst på enstavs. Men takk for hjelpen forde! Anonymous poster hash: 79bf5...fe6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå