Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #1 Skrevet 26. april 2015 Har en moby wrap og en mei tai. Ingen av ungene mine kunne fordra å sitte i disse. Men nå venter jeg en til og lurte på å ta med allerede på sykehuset. Hvilken er best for nyfødte etter deres erfaring? Anonymous poster hash: 58a36...045
stratosku Skrevet 26. april 2015 #2 Skrevet 26. april 2015 Jeg har vært strålende fornøyd med vår Ergobaby fra første stund. Den er enda i stadig bruk til 3-åringene.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #3 Skrevet 26. april 2015 Vi har ergobaby, men fikk ikke brukt den før babyen var 4 mnd. Det kommer med spedbarnsinnlegg man skal bruke til ca 4 mnd, men han slo seg helt vrang hver gang vi prøvde å bruke det (og vi prøvde mange ganger). Han ble veldig vArm av å være i innlegget og i tillegg var han en stor baby, så jeg tror det også ble for trangt. Men etter at vi kunne bruke det uten innlegg har han likt veldig godt å sitte i det, og det er også en behagelig og enkel sele å bruke for den som bærer. Vet om.andre.som har vært veldig fornøyd med spedbarnsinnlegget, så det var nok bare at vår baby ikke liker å sitte så varmt og at han nok var litt for stor. Vi har den originale, skulle jeg kjøpt på nytt ville jeg nok gått for 360, da man også kan bære baby utovervendt. Anonymous poster hash: e9304...f90
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #4 Skrevet 26. april 2015 Brukte elastisk bæresjal det første året (prematur). Deretter ergo. Brukte den sist da ungen brakk beinet på vinteren og var 5 år. Anonymous poster hash: e1235...fb2
Lille krøll Skrevet 26. april 2015 #5 Skrevet 26. april 2015 Samme som siste. Elastisk sjal lenge pga prematur og så ergo. Hadde 100 reisedøgn både første og andre leveårene og brukte det masse.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #6 Skrevet 26. april 2015 Moby wrap da han var nyfødt, bruker den fortsatt inne. Skal vi ut bruker jeg beco-selen. Anonymous poster hash: 45a74...ee9
trintra Skrevet 26. april 2015 #7 Skrevet 26. april 2015 Ville i alle fall forsøkt moby wrapen på det nye barnet også. Evt et annet elastisk sjal. Syns du sjalet er svært finnes Caboo, ferdigknyttet elastisk sjal. Ellers bør du prøve deg frem hvilken sele som du syns er mest komfortabel, mange liker Ergobaby sine ( 360, original, performance), jeg har meget god erfaring med Manduca. Kanskje du liker best en Beco eller Stokke sin? Du må prøve på. PS. Har du forsøkt ordentlig å bære dine to første, har du knyttet sjal riktig på? Må bare spørre da de aller fleste små liker å bli bært i sjal :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå