Gå til innhold

Gravid på kur(pergotime), BF vet ikke det..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble gravid på pergokur med kjæresten min, skal da snart føde og vi gleder oss sinnsykt. Jeg ble gravid i august 2014. og jeg har ikke hatt sex med noen andre denne tiden.Men mars 2014 lå jeg sammen med en annen kar da det også var slutt mellom meg og kjæresten.

Det jeg går og bekyrmer for er selv om jef ble gravid med en kur for å få eggløsning å hvis BF vil ha farskapstest eller DNA så vil det ikke ha noe betydning at jeg tok en kur? Tror jeg bekymrer meg for mye.

Pluss det kan umulig være karen fra mars som er Pappan når jeg da hadde mensen flere ganger.... Hehe vet jeg er paranoid nå

Anonymous poster hash: 781c5...3cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du litt dum? 

Anonymous poster hash: 53e64...299
Skrevet

Han fra mars kan selvfølgelig ikke være far, og det at du har tatt pergokur vil ikke vise på noen dna test nei.

Så du fikk pergo kur av legen, uten at din kjæreste visste noe om dette? Du har altså lurt ham, og er redd han skal finne det ut?

Anonymous poster hash: 02707...b1a
Skrevet

Hjelpe meg....

Anonymous poster hash: ce1ec...c76

Skrevet

Prøvde du og kjærsten din å få barn i utgangspunktet?

Anonymous poster hash: 4527c...587

Gjest deterbaremeg:):)
Skrevet

Ja, det er klart at den andre karen kan være faren, siden pergo ofte har tilbakevirkende kraft. Forøvrig vil det stå en P bak venstre øret på barnet som kommer, dette indikerer pergo-barn. Men vist påtroppende far ikke vet det, trenger du ikke bekymre deg.

Dersom flere lurer, så står det N for naturlig unnfangelse på barn som er unnfaget på naturmetoden, men det er viktig å huske at det står stemplet i armhulen.

Skrevet

Når skostørrelse og IQ-nivå matcher... Den følelsen!

Selvfølgelig er ikke han fra mars barnefaren. Hvor mange mennesker går gravid i over 1 år?

Anonymous poster hash: c551b...fdc

Skrevet

wow!

Anonymous poster hash: 8bb47...249
Skrevet

Tror du burde starte i første klasse jeg. Der læreren om regning og ikke minst om moral og ansvar....

Skrevet

Når skostørrelse og IQ-nivå matcher... Den følelsen!

Selvfølgelig er ikke han fra mars barnefaren. Hvor mange mennesker går gravid i over 1 år?

Anonymous poster hash: c551b...fdc

Jeg vet jo det da, at det er helt umulig.. Men jeg har hatt mareritt så mange ganger mens jeg er gravid at jeg føder barnet og BF sier nei dette er ikke mitt barn...

Skrevet

Hadde du blitt gravid i mars, hadde babyen din vært ca 4 mnd nå!

Greit at du har mareritt, men d er lov å bruke hodet ;)

Skrevet

Prøvde du og kjærsten din å få barn i utgangspunktet?

Anonymous poster hash: 4527c...587

Ja, før det ble slutt en periode så prøvde vi å få barn.. Dette lykkes ikke vi med!

Så fant legen at jeg hadde PCOS og fikk da en kur som jeg kunne prøve.

Når jeg og kjæresten min ble sammen igjen sommer 14 så tok jeg den å den satt med en gang..

Jeg har ikke fortalt han om sykdommen fordi jeg var redd for hvordan han ville reagere..

Skrevet

Når man føder barnet på sykehuset kan man få DNA med en gang på samme dag hvis BF krever det, vet du du/ noen andre det?

Skrevet

Ellers fikk du bestått i matte på vgs?

Hadde 5 i matte jeg. Er ikke matte det handler om her.. Mest redsel og frykt.. Tross alt jeg vet at det er helt umulig at karen fra mars kan være Pappan!

Skrevet

Ja, det er klart at den andre karen kan være faren, siden pergo ofte har tilbakevirkende kraft. Forøvrig vil det stå en P bak venstre øret på barnet som kommer, dette indikerer pergo-barn. Men vist påtroppende far ikke vet det, trenger du ikke bekymre deg.

Dersom flere lurer, så står det N for naturlig unnfangelse på barn som er unnfaget på naturmetoden, men det er viktig å huske at det står stemplet i armhulen.

Så morsomt.. (Ikke)

Skrevet

Når man føder barnet på sykehuset kan man få DNA med en gang på samme dag hvis BF krever det, vet du du/ noen andre det?

Hvorfor er det relevant? Hvis han av en eller annen merkelig grunn vil ha DNA test vil det jo vises at det er hans barn uansett. Noe annet vil ikke være mulig ut i fra den informasjonen du kommer med her.

Anonymous poster hash: 27b76...994

Skrevet

Du vet at man er gravid i 9 mnd, at 1 år er 12 mnd og at det nå er ca 13 mnd siden du hadde sex med han andre?

Men prøvde dere å få barn sammen? Og hvorfor fikk du pergotime så fort? Trodde at man måtte ha prøvd på å bli gravid i ett år før man blir sjekket for f.eks pocs.

Tror du tuller. Er første gang jeg har skrevet det til noen.

Anonymous poster hash: 31b21...ea1

Skrevet

Hvorfor er det relevant? Hvis han av en eller annen merkelig grunn vil ha DNA test vil det jo vises at det er hans barn uansett. Noe annet vil ikke være mulig ut i fra den informasjonen du kommer med her.

Anonymous poster hash: 27b76...994

Jeg vet det, men han har sagt at han ønsker å bekrefte dette. Så da kan jeg jo ikke nekte han?

Skrevet

Begynner å tro at du har hatt deg med en som KAN være faren jeg....

Hvor raskt etter fødsel man kan ta DNA er jeg ikke sikker på, men d kan jo sikkert forberedes...

Skrevet

Du vet at man er gravid i 9 mnd, at 1 år er 12 mnd og at det nå er ca 13 mnd siden du hadde sex med han andre?

Men prøvde dere å få barn sammen? Og hvorfor fikk du pergotime så fort? Trodde at man måtte ha prøvd på å bli gravid i ett år før man blir sjekket for f.eks pocs.

14 mnd siden j hadde med han andre hvis vi skal være korrekt.

Vi har vært sammen i 7 år og aldri blitt gravide.. Derfor fikk jeg kur. Og jeg gikk ikke på previnsjon heller..

Skrevet

Begynner å tro at du har hatt deg med en som KAN være faren jeg....

Hvor raskt etter fødsel man kan ta DNA er jeg ikke sikker på, men d kan jo sikkert forberedes...

Hva mener du med den første setningen?

Skrevet

Vi har vært sammen i 7 år og aldri blitt gravide.. Derfor fikk jeg kur. Og jeg gikk ikke på previnsjon heller..

Ok. Da skjønner jeg den biten. Misforstod så trodde at det forholdet du hadde nå var ikke så gammelt.

Men du er ikke gravid i mnd 14. Så slutt å tro at han andre var faren.

Skrevet

Hvorfor vil han ta en farskapstest?

Og hvorfor er du redd for det? Er jo umulig at han andre er faren

Anonymous poster hash: e14df...109

Skrevet

Ok. Da skjønner jeg den biten. Misforstod så trodde at det forholdet du hadde nå var ikke så gammelt.

Men du er ikke gravid i mnd 14. Så slutt å tro at han andre var faren.

Skal prøve å la vær å ikke ha flere mareritt om det! Hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...