Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #1 Skrevet 26. april 2015 sluttet på ppiller i oktober 2014, har hatt mensen kanskje 4 ganger siden det.. men nå har jeg ikke hatt den siden februar og 2 negative preggo tester.. hva fanken gjør jeg? hva skjer? jeg skal til syden om 20 dager så vil gjerne slippe mensen da... Anonymous poster hash: c4484...909
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #2 Skrevet 26. april 2015 Du må i hvert fall ikke falle for fristelsen å ta hormonforstyrrere for å hindre mensen når du skal til syden, da risikerer du trolig enda større problemer. Skal du gjøre det så gjør det kun i samråd med gynekolog som vet forhistorien din. Bestill deg en time til gynekolog og få sjekket hormonene dine! Anonymous poster hash: 0e76d...4ac
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #3 Skrevet 26. april 2015 Du må i hvert fall ikke falle for fristelsen å ta hormonforstyrrere for å hindre mensen når du skal til syden, da risikerer du trolig enda større problemer. Skal du gjøre det så gjør det kun i samråd med gynekolog som vet forhistorien din. Bestill deg en time til gynekolog og få sjekket hormonene dine! Anonymous poster hash: 0e76d...4ac tenkte å bare begynne igjen på ppillene for å slippe mensen.. skal jeg ha time av gyn her må jeg sikkert vente i 3 mnd -.- jeg er en av de som sliter med sinnsyke mensensmerter men etter samtaler med lege fikk jeg beskjed om å slutte på ppiller for å se hvordan kroppen var nå ( har tatt ppiller siden jeg var 14 år ) er nå 23.. første gangen kjente jeg ingen smerter men siste gangen vart det helt jævlig.. derfor jeg er redd for å få mensen når jeg skal til syden redd den fucker opp hele turen min.. Anonymous poster hash: c4484...909
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #4 Skrevet 26. april 2015 Hadde tatt Primolut! De kan brukes til å utsette mensen, men også til å få igang mensen. Første gang jeg ble gravid var etter Primolut (hadde ikke hatt mensen på ni mnd) Anonymous poster hash: b1afb...ae7
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #5 Skrevet 26. april 2015 Hadde tatt Primolut! De kan brukes til å utsette mensen, men også til å få igang mensen. Første gang jeg ble gravid var etter Primolut (hadde ikke hatt mensen på ni mnd) Anonymous poster hash: b1afb...ae7 hva om jeg tar den så kommer mensen tilbake ? når jeg egentlig vil utsette den.. ? Anonymous poster hash: c4484...909
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #6 Skrevet 26. april 2015 opp Anonymous poster hash: c4484...909
jente_80 Skrevet 26. april 2015 #7 Skrevet 26. april 2015 Hadde tatt Primolut! De kan brukes til å utsette mensen, men også til å få igang mensen. Første gang jeg ble gravid var etter Primolut (hadde ikke hatt mensen på ni mnd) Anonymous poster hash: b1afb...ae7 hva om jeg tar den så kommer mensen tilbake ? når jeg egentlig vil utsette den.. ? Anonymous poster hash: c4484...909 Den kommer når du slutter med pillene.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #8 Skrevet 26. april 2015 Hadde tatt Primolut! De kan brukes til å utsette mensen, men også til å få igang mensen. Første gang jeg ble gravid var etter Primolut (hadde ikke hatt mensen på ni mnd) Anonymous poster hash: b1afb...ae7 hva om jeg tar den så kommer mensen tilbake ? når jeg egentlig vil utsette den.. ? Anonymous poster hash: c4484...909 Den kommer når du slutter med pillene. ahaa! må få det hos legen ? Anonymous poster hash: c4484...909
jente_80 Skrevet 26. april 2015 #9 Skrevet 26. april 2015 Hadde tatt Primolut! De kan brukes til å utsette mensen, men også til å få igang mensen. Første gang jeg ble gravid var etter Primolut (hadde ikke hatt mensen på ni mnd) Anonymous poster hash: b1afb...ae7 hva om jeg tar den så kommer mensen tilbake ? når jeg egentlig vil utsette den.. ? Anonymous poster hash: c4484...909 Den kommer når du slutter med pillene. ahaa! må få det hos legen ? Anonymous poster hash: c4484...909 Reseptbelagt dette, ja :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå