Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #1 Skrevet 26. april 2015 situasjonen jeg benfinner meg i nå er ikke som planlagt og jeg må klare veldig mye sammtidig. Dessuten er disse svangerskaps symptomene en utfordring å takkle. flere som har det tøfft? Anonymous poster hash: 67e34...7f6
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #2 Skrevet 26. april 2015 Jepp, sliter som andre her i forumet med å henge med siste måneden av semesteret. Har vært så dårlig; ekstrem svangerskapskvalme, hodepine og nyrestein så henger veldig etter på studiene. Nå har jeg bare 4 dager igjen på å få levert inn en hel haug arbeidskrav og bare et par dager etter det er det enda flere oppgaver som må inn og så kommer eksamener... har lyst til å kaste inn håndkle, men er så innmari dumt å gi seg når det kun er 1 mnd igjen! Lykke til med det du har og stri med! Anonymous poster hash: dfbda...1cb
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #3 Skrevet 26. april 2015 ikke gi deg:) sitter litt med samme greiene:) kanskje du kan velge ut noe? og velge bort noe annet? jeg har måttet velge bort en eksamen og har to igjen som må i boks, ellers ryker stipend og lån. Anonymous poster hash: 67e34...7f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå