Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #1 Skrevet 26. april 2015 Jeg trenger tips til ei tvillingvogn til våre snart 3 år gamle jenter. Den må være lett å trille på variert terreng, ha passelig liggestilling, være lett, ta liten plass og ikke klin umulig å dra med på ferie. Vi skal til utlandet i sommer, og blir værende borte i flere uker. Det blir mye gåing og lange dager, vi blir også til å reise en del imellom. Har nå ei stor emmaljunga, men synes den begynner å bli litt upraktisk og stor til slike reiser. Var greit når jentene var mindre og for det meste brukte vogna, men har også ei på snart 6 som garantert også vil trenge litt avlastning og kan slappe litt av når de andre vil gå. Er ikke så nøye på pris, så lenge den oppfyller kravene Føler ikke det er så mye å velge mellom. Anonymous poster hash: 06a08...371
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #2 Skrevet 26. april 2015 Babyjogger city mini/GT http://www.jollyroom.no/produkter/baby-jogger-city-mini-gt-double-black-black-4 Anonymous poster hash: a5cc1...c63
Appelsinpiken Skrevet 26. april 2015 #3 Skrevet 26. april 2015 Tfk kommer seg frem bortimot overalt god plass i prampack til den. Vi har hatt vår med til syden, og drar den helt greit etter oss i sanda feks. (Selger vår om det er interesse for en brukt en )
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #4 Skrevet 26. april 2015 Vi har tvillinger på samme alder og er veldig fornøyde med MacLaren twin techno eller triumph. Har hatt begge to. 😊 Anonymous poster hash: a543b...b57
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #5 Skrevet 26. april 2015 Tfk kommer seg frem bortimot overalt god plass i prampack til den. Vi har hatt vår med til syden, og drar den helt greit etter oss i sanda feks. (Selger vår om det er interesse for en brukt en ) Hvordan farge og hva skal du ha for den? Og hvor bor du? Hi Anonymous poster hash: 06a08...371
Appelsinpiken Skrevet 27. april 2015 #6 Skrevet 27. april 2015 Cargo mud. Selges for 2000 da jeg har klart å knekke låsestanga til ene kalesja. Går sikkert an å fikse man kan fortsatt bruke kalesjen, bare ikke låse den helt fast. Bor på Sunnmøre, men sen kan sikkert sendes. Send meg en pm om det er interessant
Anonym bruker Skrevet 27. april 2015 #7 Skrevet 27. april 2015 Jeg syns Tfk er litt tung, men den kommer frem overalt. Av de som er lettere å slå sammen: City mini GT og Bugaboo Donkey (dyr). Anonymous poster hash: 4b067...ff9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå