Gå til innhold

Tips til tvillingtrille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger tips til ei tvillingvogn til våre snart 3 år gamle jenter. 

Den må være lett å trille på variert terreng, ha passelig liggestilling, være lett, ta liten plass og ikke klin umulig å dra med på ferie. Vi skal til utlandet i sommer, og blir værende borte i flere uker. Det blir mye gåing og lange dager, vi blir også til å reise en del imellom. 
Har nå ei stor emmaljunga, men synes den begynner å bli litt upraktisk og stor til slike reiser. Var greit når jentene var mindre og for det meste brukte vogna, men har også ei på snart 6 som garantert også vil trenge litt avlastning og kan slappe litt av når de andre vil gå.

Er ikke så nøye på pris, så lenge den oppfyller kravene :) Føler ikke det er så mye å velge mellom.

Anonymous poster hash: 06a08...371
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tfk kommer seg frem bortimot overalt :) god plass i prampack til den. Vi har hatt vår med til syden, og drar den helt greit etter oss i sanda feks. (Selger vår om det er interesse for en brukt en :) )

Skrevet

Vi har tvillinger på samme alder og er veldig fornøyde med MacLaren twin techno eller triumph. Har hatt begge to. 😊

Anonymous poster hash: a543b...b57

Skrevet

Tfk kommer seg frem bortimot overalt :) god plass i prampack til den. Vi har hatt vår med til syden, og drar den helt greit etter oss i sanda feks. (Selger vår om det er interesse for en brukt en :) )

Hvordan farge og hva skal du ha for den? Og hvor bor du? :)

Hi

Anonymous poster hash: 06a08...371

Skrevet

Cargo mud. Selges for 2000 da jeg har klart å knekke låsestanga til ene kalesja. Går sikkert an å fikse :) man kan fortsatt bruke kalesjen, bare ikke låse den helt fast. Bor på Sunnmøre, men sen kan sikkert sendes. Send meg en pm om det er interessant :)

Skrevet

Jeg syns Tfk er litt tung, men den kommer frem overalt. Av de som er lettere å slå sammen: City mini GT og Bugaboo Donkey (dyr).

Anonymous poster hash: 4b067...ff9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...