Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #1 Skrevet 26. april 2015 Hvilken rase har dere og er dere fornøyde? Har tidligere hatt St. Bearnard og det er en fantastisk rase, men jeg skal ikke legge under en stol at det er grusomt med sikkel som renner ut av dem De bodde hovedsakelig ute, men kom inn noen ganger. De sliter også en del i varmen så det ser jeg som noe negativt.. Så dessverre er ikke st. bearnard en hund for oss Har tittet endel på Boerboel, men har inntrykk av at det er en del innavlsgrad i Norge. Jeg ønsker en hund som er;- Giganttypen - Barnevennlig - Vokter - Kløvhund - Tåler noen minus - Smart - Stort aktivitetsbehov Anonymous poster hash: 14881...1e4
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #2 Skrevet 26. april 2015 Hvilken rase har dere og er dere fornøyde? Har tidligere hatt St. Bearnard og det er en fantastisk rase, men jeg skal ikke legge under en stol at det er grusomt med sikkel som renner ut av dem De bodde hovedsakelig ute, men kom inn noen ganger. De sliter også en del i varmen så det ser jeg som noe negativt.. Så dessverre er ikke st. bearnard en hund for oss Har tittet endel på Boerboel, men har inntrykk av at det er en del innavlsgrad i Norge. Jeg ønsker en hund som er; - Giganttypen - Barnevennlig - Vokter - Kløvhund - Tåler noen minus - Smart - Stort aktivitetsbehov Anonymous poster hash: 14881...1e4 Mente selvfølgelig st. Bernard HI Anonymous poster hash: 14881...1e4
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #3 Skrevet 26. april 2015 Har Kaukasisk ovtcharka. Den er stor Litt tøff å få til, men jeg hadde hatt hund før og kjente godt til rasen før jeg fikk den. Min hund er barnevennlig og en god familiehund. Selve rasen er ikke å anse som familievennlig, men man kan få det til med rette hunden, eier og rette familie. Hunden veier omlag 80 kilo og trives best utendørs. Sliter litt i varmen, men vi bor nord i landet så det blir ikke så veldig varmt her. Den trenger mye mosjon, mye stell med pelsen og den må ga god tilvenning til andre hunder og mennesker. En rase som krever en god del jobb, men er en utrolig flott hund når man får det til. Anonymous poster hash: 55e2d...741
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #4 Skrevet 26. april 2015 Rodesian Ridgeback. Anonymous poster hash: c43dd...436
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #5 Skrevet 26. april 2015 Berner sennen eller leonberger! Leonbergeren er den "friskeste" av alle gigaraser Anonymous poster hash: b8549...40e
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #6 Skrevet 26. april 2015 Boerboel er en fin rase. Rolige. Den jeg kjenner tåler kulde dårlig. Den vil ligge å steike seg i sola om sommeren og peisen om vinteren. Veldig tålmodig. Anonymous poster hash: 5c4b5...82b
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #7 Skrevet 26. april 2015 Berner Sennen, Leonberger og New Foundlandshund er raser jeg kan anbefale på det varmeste. Anonymous poster hash: dba24...3ca
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #8 Skrevet 26. april 2015 Vi har boerboel, og vi er kjempe fornøyde. Jeg kan anbefale mange oppdrettere, siden vi er godt innplantet i boerboel miljøet Anonymous poster hash: eb4f5...49d
klg,2 boys now:) Skrevet 26. april 2015 #9 Skrevet 26. april 2015 Vi har leonberger/Berner blanding.helt perfekt. Pga leonbergerens stramme lepper sikler den ikke.og røyter 2 ganger i året.genialt.vår frøken trives best inne og vil ikke påstå hun har stor mosjonsbehov.men hun er med når vi er med.herlig familie hund,med fantastisk gemytt.elsker store hunder💕💕💕
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå