Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #1 Skrevet 26. april 2015 Denne graviditeten, en vidunerlig overraskelse i seg selv (har fått beskjed om at jeg ikke kan få barn uten hjelp og plutselig der var jeg gravid) har skapt mye plager og hodebry. for det første kan barnet vær alvorlig sykt, venter på svar på undersøkelser for det andre har jeg hatt dødelig svangerskapskvalme og har nå endelig etter flere mnd blitt betre, men kroppen er kjørt helt ned, mangler vitaminer og mineraler. særlig dvitaminer, noe som bidrar til at jeg blir veldig sliten. jeg må fullføre alle eksamener, da jeg står i fare for å miste lån og stipend grunnet etterhengsfag, og henger sinnsykt etter pga sykehusoppholdet, så sitter nå å skriver som en gal. Jeg er egentlig a student, så dette er ikke noe hyggelig situasjon. kommer akkurat til å klare eksamene med litt flaks og hardt intensivt arbeid, kan jeg klare c. på toppen av alt er jeg midt i en skilsmisse og ender opp alene med 4 små barn og som fulltidstudent. Blakk er et godt stikkord her..... For å avslutte med prikken over ien må jeg ta blodfortynnede sprøyter hver eneste dag ut svangerskapet og kjæresten min er ikke lenger så interessert i å være kjæresten min. Så planen min er følgende be om at prøvene skal være fine og at skatten min skal være frisk. fokusere på barna og meg selv fullføre eksamene sluke sol som en gal og ta dvitamin tilskudd fullføre studiet aldri så mye som se på en mann igjen, skaffer meg heller en hund! Anonymous poster hash: d03b8...cdc
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #2 Skrevet 26. april 2015 Livet er ikke alltid rettferdig.... Jeg har andre problem, men skulle jeg listet dem opp så hadde de sammenlagt blitt en like "pen" liste som den du har, tror jeg. Av og til er det slik at man tror at det ikke kan være mulig å få dumpet så mye opp i fanget på en gang. Men det eneste man kan gjøre er å bite tennene sammen og ta for seg en og en ting om gangen slik du gjør nå. Du er fokusert på det du må gjøres i nærmeste fremtid, og det er bra! Håper at alt er vel med mini i magen og at kvalmen din kommer seg så raskt som mulig! Senk kravene til skolen slik du har gjort, fokuser på å stå. Jeg måtte gjøre det samme på ene studiet mitt. Det er surt, men nødvendig. Kanskje går det til og med bedre enn du tror - jeg hadde litt flaks med oppgavene jeg fikk til alle eksamenene mine (litt flaks i alt uhellet den gangen). Håper du har familie og/eller venner som kan støtte deg litt i tiden fremover <3 Lykke til med alt Anonymous poster hash: 7d238...f61
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #3 Skrevet 26. april 2015 Hvordan klarte du å få de 3 barna du har fra før hvis det er så vanskelig for deg å få barn? (uff, det hørtes frekt ut, ikke meningen, ble bare nysgjerrig) Jeg ville nok fokusert på eksamen og vitaminspising, og glemt det andre i mellomtiden. Håper alt står bra til med den lille. Anonymous poster hash: d5918...0bc
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #4 Skrevet 26. april 2015 Du kan få sykemelding & sykestipend - så ikke stress med det hvertfall! Lykke til 😊 Anonymous poster hash: f8294...c6d
Oktavia Skrevet 26. april 2015 #5 Skrevet 26. april 2015 Du skaffer deg en hund og jeg skaffer meg en katt Med en god vibrator i skuffen så er livet redda Du er jo superkvinne i superklasse! Bare å stå på!! Pm meg om du har behov for å tømme deg. Sitter med gørr opp etter øra selv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå