Gå til innhold

Flere som har nattugler til mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så dritt lei av at han spolerer hver eneste helg med å sitte oppe hele natten og sove hele formiddagen.

Han jobber skift, og jeg skjønner det kan ta en dag eller to å få snudd døgnet etter nattevakt. Men han forsøker ikke.

Har selv jobbet skift og holdt aldri på i 4 døgn for å snu etter ei nattevakt.

I morges la han seg halv seks. Jeg hadde våknet da. (Er gravid og har vondt overalt), og jeg konstaterte bare da at ungene kan altså se langt etter å komme seg ut en tur i formiddag? Jeg er ikke i stand til å ta begge med alene pga bekken og rygg. Fikk til svar: legg deg å sove din kranglefant.

Joda, var sikkert ikke en hyggelig kommentar, men jeg er så lei!

Anonymous poster hash: 78cb5...b08

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stikk til dine foreldre etter neste skift. Og bli der en hel helg. Ungene er selvsagt igjen hos faren.

Skrevet

Hvordan jobber han? Altså bare kveld og natt eller?

Hvor lenge har han hatt fri nå før det ble helg?

Skrevet

Mannen sover fortsatt her og har hatt fri hele helga... Trøtt som en dupp og morgengretten når jeg vekket han 12. Nå har han sovna igjen. Har baby nr 1 i magen og to hunder som trenger tur. Så venter på at vi skal komme i gang. Irriterende når han ødelegger en hel dag med sol for å spille data hele natta!!

Anonymous poster hash: 7bc22...9ff

Skrevet

Mannen sover fortsatt her og har hatt fri hele helga... Trøtt som en dupp og morgengretten når jeg vekket han 12. Nå har han sovna igjen. Har baby nr 1 i magen og to hunder som trenger tur. Så venter på at vi skal komme i gang. Irriterende når han ødelegger en hel dag med sol for å spille data hele natta!!

Det forundrer meg stadig hvor mange dørmatter det finnes på dette forumet.

Anonymous poster hash: 47d95...4f8

Skrevet

Og det forundrer meg hvor mange sutrete drittkjerringer det fins her. Mange bitre kommentarer!

Skrevet

Hvordan jobber han? Altså bare kveld og natt eller?

Hvor lenge har han hatt fri nå før det ble helg?

Han jobber tredelt turnus og jobber mye. Men gikk av natt fredag morgen. (Ei natt) Skjønner at han måtte strekke litt på døgnet fredag kveld og lørdag morgen. Men han sto ikke opp før kl 13.30 i går og i tillegg sovnet han til barne tv. Da prøver han ikke en gang.

Han sover forøvrig ennå. Dette har jo med innstilling og interesse å gjøre. Ville han tilbringe tid med familien, så hadde han kommet seg opp og heller vært litt trøtt.

Men det er mer komfortabelt å bare tenke på seg selv.

Anonymous poster hash: 78cb5...b08

Skrevet

Og det forundrer meg hvor mange sutrete drittkjerringer det fins her. Mange bitre kommentarer!

Hvorfor gidder du å sitte og vente på at han står opp da? Tror du han slutter med spilling når ungen kommer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...